برگزیده های پرشین تولز

آشنایی با جزیره بالی

nettours95

Registered User
تاریخ عضویت
29 می 2017
نوشته‌ها
71
لایک‌ها
1
سن
30
آشنایی با جزیره بالی
کشور اندونزی یکی از برترین مقاصد گردشگری دنیاست که سالانه هزاران هزار توریست به آن جا سفر میکنند. این کشور مجمع الجزایری است که در جنوب شرقی آسیا و اقیانوسیه قرار دارد و چهارمین کشور پرجمعیت دنیا به شمار میرود. طبیعت بی نظیر اندونزی و وجود جزایر زیبا در این کشور یکی از اصلی ترین دلایلی است که منجر میشود مردم تور اندونزی را انتخاب کرده و لحظات خوشی را برای خود رقم بزنند. از آن جا که بسیاری از مردم برای مسافرت کردن و گذراندن تعطیلات، سفر به مناطق ساحلی را ترجیح میدهند، در این مقاله به سراغ یکی از زیباترین جزایر دنیا در اندونزی رفته و این جزیره ی زیبا را با یکدیگر بررسی میکنیم.

جزیره بالی یکی از زیباترین جزایر دنیاست که در اندونزی قرار گرفته است. این جزیره به عنوان یکی‌ از زیباترین جزایر جهان، با چشم‌اندازهای فوق‌العاده و زیبا شناخته میشود و جزیره خدایان، بهشت افسانه‌ای و بهترین جزیره دنیا از جمله القابی است که به این جزیره زیبا نسبت داده شده است .

%D8%AC%D8%B2%DB%8C%D8%B1%D9%87%20%D8%A8%D8%A7%D9%84%DB%8C.jpg




این جزیره دو اقیانوس آرام و اقیانوس هند را به یکدیگر پیوند داده و قسمتی از ناحیه مثلث مرجانی به شمار میرود. آب و هوای گرمسیری، بالی را به یکی از خوش آب و هواترین مناطق دنیا تبدیل کرده است؛ در بیشتر روزها هوا مطبوع و آفتابی‌ است. در فاصله دی تا فروردین ، معمولا روزها هوا آفتابی است و شب ها باران‌ های زودگذر می‌بارد. با این حال گردشگران ترجیح میدهند تابستان‌ها به بالی سفر کنند چرا که رطوبت هوا کم می‌شود و شب ها هوا خنک تر است. از این رو تور بالی تابستان 96 انتخاب مناسبی برای گردشگران تور بالی است. جاذبه های طبیعی و گردشگری زیادی در بالی وجود دارد که شما را شگفت زده میکند. معابد عظیم، اماکن تاریخی، طبیعت زنده، سواحل آرام و آبشارهای خروشان، آتشفشان های فعال، جزایر شنی و مرجانی، دامنه های سر سبز، غارهای مرموز، و جنگل های بارانی گرمسیری از جمله جاذبه های طبیعی این منطقه هستند. معبد بساکی یا معبد مادر بالی یکی از نقاط دیدنی در بالی ست که مقدس ترین و قدیمی ترین معبد هندوها در این منطقه به شمار میرود. این معبد، از ۲۳۳ معبد دیگر تشکیل شده و وجود شالیزارهای برنج وطبیعتی زیبا در اطراف آن، و همینطور معماری زیبای این معبد و پله پله بودن مسیر آن گردشگران زیادی را به آنجا میکشاند.

%D9%85%D8%B9%D8%A8%D8%AF.jpg




گوا گاجا یا غار فیل دیگر نقطه دیدنی بالی است. غاری باستانی که در قرن ۱۱ ساخته شده است. وجود شاخ و برگ های بسیاری که بر روی معبد و فضای بیرونی آن افتاده است ، شکل جالبی به این غار داده و آن را متمایز کرده است. مجسمه ها و سنگ هایی در این غار وجود دارند ک همگی نماد باورهای دین هندو هستند و این غار را به عنوان بنایی تاریخی مذهبی معرفی میکنند. مزارع برنج پلکانی Tegalalang دیگر جاذبه گردشگری در بالی به شمار میرود که هم فرصت لذت بردن از طبیعت و هم عکاسی را در اختیار شما قرار میدهد. این مزارع در منطقه اوبود بالی قرار دارد و با داشتن صحنه های زیبای طبیعی، شهرتی جهانی کسب کرده است. ماونت کاوی یکی دیگر از نقاط دیدنی بالی است که معماری شگفت‌ انگیز آن مربوط به قرن یازدهم میشود و مکان خوبی برای کسانی است که به دنبال آرامش میگردند. معبد تامان آیون، معبد Tanah Lot، ساحل بلو لاگون، موزه‌ نگری پروپینسی، تیرتا گنگا، موزه لو مایور و آبشار سکومپول از جمله دیگر جاذبه های گردشگری بالی هستند که مورد توجه گردشگران قرار میگیرند. در تور بالی ، علاوه بر لذت بردن از طبیعت، میتوانید فعالیت های هیجان انگیزی همچون، رفتینگ در رودخانه ی ‏Auyung‎، گشت زیر دریا (‏Bali Seawalker‏)‏‎‎، غواصی در آب، قایق سواری در تنداب، سافاری و بازی در پارک آبی واتربم را تجربه کنید .

%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DA%A9%20%D8%A2%D8%A8%DB%8C.jpg




برای خرید کردن از بالی ، میتوانید به مراکز خرید بالی سر بزنید و برندها، اجناس لوکس و حتی محصولات ارزان‌تر را در آن ها پیدا کنید و بعد از اتمام خرید نوشیدنی یا غذای مورد علاقه خود را در رستوران ها و کافه های مدرن آن ها سرو نمیایید. مجموعه کوتا، مال بالی گالریا، و پاساژ لیپو از جمله مراکز خرید مدرن بالی هستند. بازارهای سنتی‌ بالی همچون اوبود مارکت، تیگالِلانگ و بازار بادونگ نیز مکان خوبی برای آشنایی با فرهنگ مردم بالی و همینطور خرید صنایع هنری و دستی بالی به شمار میروند.

%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1.jpg
 
بالا