برگزیده های پرشین تولز

nettours95

Registered User
تاریخ عضویت
29 می 2017
نوشته‌ها
71
لایک‌ها
1
سن
30
آشنایی با جزیره پوکت
یکی از تورهای جذاب در میان مردم، تور تایلند است که در سراسر دنیا به خصوص کشور ایران طرفداران بی شماری دارد. تایلند کشوری در جنوب شرقی آسیا است که با داشتن طبیعتی سرسبز، جزایری استوایی، بناهای با شکوه تاریخی، جنگل ها و سواحل زیبا، یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری دنیا به شمار میرود. بسیاری از مردم، تایلند را به خاطر جزایر زیبای آن انتخاب میکنند تا از غروب دل انگیز سواحل زیبای آن، صدای دریا ، و پرواز پرندگان در امتداد آسمان لذت برده و در کنار سفری آرامش بخش، از تفریحات دریایی آن نیز استفاده کنند.

%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D9%84%D9%86%D8%AF.jpg




یکی از همین جزایر زیبا و دیدنی تایلند جزیره پوکت است که در سال هزاران هزار گردشگر دارد. این جزیره بزرگترین جزیره تایلند است که به علت داشتن جنگل های سرسبز و کوه های سر به فلک کشیده، سواحل شنی، آبی شفاف و زلال ، و تفریحات دریایی، مورد توجه گردشگران زیادی قرار گرفته است. مروارید دریای آندمان لقبی است که مردم بروی این جزیره گذاشته اند و این نشان از زیبایی این جزیره دارد. علاوه بر این پوکت در تایلند به عنوانی جزیره ای تاریخی شناخته میشود که کشف آن را مربوط به دوره قبل از میلاد مسیح میدانند. به علت نزدیکی این جزیره به خط استوا، آب و هوای پوکت چندان متغیر نبوده و در بسیاری از ایام سال گرم است . با این وجود، نوامبر تا فوریه بهترین زمان برای سفر کردن به پوکت به شمار میرود چرا که رطوبت هوا در این زمان از سال کم است و هوا خنک تر میشود و زمان مناسبی برای تور پوکت است.

%D9%BE%D9%88%DA%A9%D8%AA(1).jpg




پوکت در سال های اخیر یکی از جزایر محبوب آسیا و مهم ترین منطقه تفریحی تایلند شناخته شده و همین موضوع باعث میشود که بسیاری از مردم دنیا به این منطقه سفر کنند. از جمله جاذبه های گردشگری در پوکت میتوان به معبد وات‌چالونگ که یکی از بزرگترین معابد و زیباترین معابد تایلند است اشاره کرد که انواع مجسمه های بودا را میتوانید در گوشه کنار آن مشاهده کنید. آکواریوم پوکت از دیگر جاذبه گردشگری این شهر است که مجموعه ای بی نظیر از انواع ماهی ها و جانوران دریایی را در خود جای داده است. فانتاسی جاذبه گردشگری دیگر پوکت است که بیانگر سنت های اصیل مردم تایلند میباشد . در این پارک تفریحی شما میتوانید از بازی‌های مختلف لذت ببرید، از فروشگاه آن خرید کنید و در بوفه های آن غذای سنتی مردم تایلند را امتحان کنید.

%D9%BE%D9%88%DA%A9%D8%AA1.jpg



سواحل پاتونگ یکی دیگر از جاذبه های پوکت است که در محدوده غربی این جزیره قرار گرفته و مردم میتوانند با حضور در این ساحل از دریا لذت برده و از تفریحات آن استفاده کنند. باغ وحش پوکت، دماغه Promthep، خلیج فانگ نا، جزیره فی فی، منطقه قدیمی پوکت، و ساحل نائی آن از دیگر مکان های دیدنی پوکت هستند که مردم میتوانند از آنها بازدید کنند. علاوه بر این ها قایق سواری در تنداب ؛ فیل سواری، موج سواری، سوار شدن در قایق های بامبو و بانجی جامپینگ از جمله تفریحات گردشگری هستند که سفری هیجان انگیز را برای شما به رقم میزنند. غذاهای دریایی در پوکت بسیار پرطرفدار هستند و میتوانید با خیال راحت آنها را نوش جان کنید. شما میتوانید در رستوران های پوکت غذا بخورید و از میگوی کبابی با سس دودی و یا سالاد تایلندی لذت ببرید.

%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A7%D8%B2%20%D9%BE%D9%88%DA%A9%D8%AA.jpg


از پوکت میتوانید ظروف مسی، مروارید، جواهرات و زیورآلات سنگی، محصولات دریایی را به عنوان سوغاتی خرید کنید و به شهرتان ببرید. مرکز خرید جانگسیلون ، مرکز خرید سنترال فستیوال ، بازار بانزان و پریمیوم اوتلت از جمله مراکز خرید معروف پوکت هستند که میتوانید محصولات برند و باکیفیت را با قیمتی مناسب از آن ها تهیه کنید. علاوه بر این ها با مراجعه به امتداد ساحل پاتونگ میتوانید خریدی ارزان داشته باشید و تخفیف های خوبی هم بگیرید.​
 
بالا