برگزیده های پرشین تولز

آشنایی با سگ سرابی

خانم ملکی

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 می 2019
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
31
یک سگ با اعتماد به نفس نگهبان و صبوری هست که رفتار صمیمی و مهربانی با خانواده اش دارد. حفاظت از خانه و خانواده در خوی این سگ جریان دارد. به ندرت پارس می کند و آرام و رام شده می باشد.این نژاد نیاز زیادی به همراهی دارد و عاشق این می باشد تا او را سرگرم کنند.
هنگام خرید و فروش سگ سرابی دقت کنید تا تمامی آموزش ها را دیده باشد
این سگ همراه بسیار خوبی برای کودکان می باشد(اگرچه به علت سایز بزرگشان برای نونهالان پیشنهاد نمی شود) .سگ بسیار بزرگ و سنگینی می باشد.سگ سرابی نژاد بسیار باهوشی می باشد که در آموزش و رام کردنش به خوبی پاسخ می دهد.حس مالکیت زیادی به خانه و خانواده دارد واین نژاد که به طور طبیعی نگهبان است نیازی به آموزش برای نگهبانی ندارد.
این سگ بجای حمله کردن با زوزه کشیدن باعث می شود تا متجاورز وارد حریم ملکی او نشود.تلاش های مضاعفی نیاز هست تا توله این نژاد سگ را اجتماعی کنید.اگر خیلی خوب آموزش اجتماعی شدن نبیند ممکن هست نسبت به سگ های دیگر حالت تهاجمی داشته باشد. تسلط بر سگ سرابی به اصل و نسب او بستگی دارد.این امکان وجود دارد که سگ سرابی نسبت به یک غریبه گوشه گیری کند و یانسبتا رابطه صمیمی برقرار نکند.در نتیجه برای واگذاری یا سرپرستی سگ سرابی به تمامی این نکات دقت کنید.
با تشکر
 

Dorhato

Registered User
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2019
نوشته‌ها
103
لایک‌ها
15
سن
32
مورد علاقه ترین حیون خانگی من. از وقتی فهمیدم سگ اهلی شده انسانه بیشتر بهش علاقه مند شدم.
 

black-black

Registered User
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2008
نوشته‌ها
2,504
لایک‌ها
227
محل سکونت
Tehran
مورد علاقه ترین حیون خانگی من. از وقتی فهمیدم سگ اهلی شده انسانه بیشتر بهش علاقه مند شدم.

اصلا وقتی که بفهمید این حیوان عزیز با زبانی که مقعدش رو میلیسه دست رو هم میلیسه دیگه فکر کنم متعجب تر بشید.
 

sinassghm

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2020
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
سن
27
سگ سرابی یک سگ ایرانی هست که در منطقه سراب اصالتا وجود داشته و کاربردش بیشتر برای نگهبانی و مراقبت از گله هست. سگ سرابی خیلی قوی و عضلانی هست و خوبی اون اینه که خیلی کم خوراک هست و نگه داری پیچیده ای نداره . اتفاقا یک مقاله خیلی خوب و کامل در مورد سگ سرابی پیدا کردم که خوندنش خال از لطف نیست برای کسایی که میخوان زیر و بم نژاد سگ سرابی رو بدونن.
 
بالا