برگزیده های پرشین تولز

آشنایی با مفهوم لت و کاربرد آن در سالنامه

avayearshia

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 فوریه 2021
نوشته‌ها
4
لایک‌ها
0
سن
30
گلاسه به نوعی از کاغذ میگویند که دارای خاصیت براق گونه ای میباشد و نسبتا جزو کاغذ های گرم بالا میباشد.

این نوع کاغذ به دلیل براقیت و خاصیت جلب توجه کنندگی و کیفیت بالای چاپ در آن، در صنعت تبلیغات بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

coated-paper-base.jpg


لت گلاسه در سررسید بیشتر به عنوان محل تبلیغات مستقیم سفارش دهنده در نظر گرفته میشود که برای معرفی محصولات ، خدمات و یا کسب و کار خود از آنها استفاده می کنند.

در این لت های گلاسه سررسید میتوان عکس های درخواستی سفارش دهنده را چاپ کرد که تأثیر زیادی بر روی مخاطبان هدف سفارش دهنده میتواند داشته باشد. پس توصیه ما این است که تصاویر گویا، با کیفیت و جذابی داشته باشند.

گرچه بعضی از سفارش دهندگان برای این لت ها تصاویری که صرفا جنبه زیبایی داشته باشد در نظر می گیرند مانند تصاویر از طبیعت و یا عکس های هنری و جذاب؛

ما به این افراد توصیه میکنیم عکس هایی از طبیعت را که قصد چاپشان را دارند را در صفحات ابتدایی هر فصل قرار دهند. به طوریکه فصل مرتبط، عکسی از طبیعت همان فصل را در ابتدای خود داشته باشد.

وزن برگه های گلاسه مورد استفاده در لت گلاسه سررسید
در سررسید ها از گلاسه های با وزن بین ۱۳۵ تا ۱۵۰ گرم استفاده میشود؛ به این دلیل که بیشتر سررسید ها به روش ته دوخت صحافی می شوند، اگر از کاغذهایی با وزن بیشتر استفاده شود دوخت آن ها را نگه نداشته و در نتیجه بازخواهند شد.

منبع: وبسایت آوای عرشیا و مطلب لت گلاسه در سررسید
 
بالا