برگزیده های پرشین تولز

آشنایی با کاربران بخش های دات نتی

H_R

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
30 مارس 2005
نوشته‌ها
3,298
لایک‌ها
17
سن
42
محل سکونت
North Pole
سلام دوستان ;
در راستای تلاش برای رونق گرفتن بخش های مختلف دات نت و برقراری ارتباط دوستانه بین کاربران بخش بران شدیم تا این تاپیک را ایجاد کنیم تا دوستان در آن به معرفی خویش بپردازند . لذا خواشمند است تمامی دوستانی که در این انجمنها ( دات نت - C# - VB.net و ASP.net ) فعالیت میکنند یا قصد فعالیت دارند یا این بخش ها دا مطالعه میکنند خود را در این تاپیک معرفی کنند تا همه دوستان با هم آشنا شوند .

امید است بدین سان گامی در جهت پویا شدن این انجمن برداشته شود .


لطفا غیر از معرفی پست دیگری ارسال نفرمایید . ممنون:happy:
 

H_R

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
30 مارس 2005
نوشته‌ها
3,298
لایک‌ها
17
سن
42
محل سکونت
North Pole
اولین قدم رو هم خودم برمیدارم

حسین روزنامه چی هستم متولد 1360 صادره از تهران !
از سال دوم دبیرستان برنامه نویسی رو با Qbasic شروع کردم بعد به ANSI C روی اوردم پس از کطالعه کتابهای مقدماتی و پیش رفته C به سراغ ویژال استدیو و ++C رفتم ، اون موقع سال اول دانشگاه بودم (سال 80 ) کمی که ++C کردم به دلایل شخصی (!) به وب کشیده شدم و HTML رو آموختم . اون موقه خیلی دنبال یه راهی بودم که بشه توی اینترنت یه صفحه داینامیک درست کرد که اطلاعات رو از کاربر بگیره ! برای همین اشتباهی رفتم سراغ جاوا اسکریپت ! خلاصه هرچی پیش رفتیم دیدم خبری از ان چیزی که میخوایم نیست ! خلاصه یه هاست مجانی روی tripod گرفتم و اونجا با CGI آشنا شدم که میشد باهاش روی اون هاست فرم سابمیت کرد ! با بدبختی کمی Perl یاد گرفتم تا اینکه یه روز با ASP آشنا شدم . همون موقه ها با سایت IranASP.net آشنا شدم و عوضش شدم که بعد ها چند تا مقاله هم اونجا گذاشتم . سایت ارزشمندی بود حیف که حمایت نشد و یه سری دوستان هم بهش بی مهری کردند !
وقتی با ASP.net آشنا شدم خیلی برام سخت بود که ASP رو کنار بذارم ولی هر آدمی در زندگیش باید یه روز یه تصمیم بزرگ بگیره و یه روز من این تصمیم رو گرفتم ! واقعا کار سختی بود ! همون موقع ها PHP هم تازه سر از تخم در اورده بود و با ASP رقابت میکرد همون موقع شروع به یادگرفتن PHP کردم چون خیلی شبیه به C بود خیلی سریع کتابش رو خوندم ( اون موقع ها PHP هنوز خیلی ابتدایی بود ) ولی هیچ وقت باهاش یه پروژه انجام ندادم ، به هرحال تصمیم بزرگ من این بود که به دات نت بچسبم ! چون همی میتونستم تحت وب و هم برای ویندوز برنامه بنویسم ! یه روز دیگه هم تصمیم گرفتم به دات نت 2 ارتقاع پیدا کنم اون هم اولش سخت بود ولی باید با زمان پیشرفت کرد !

باور دارم که همیشه توی دات نت برای یادگرفتن و بهتر شدن جا هست و من همیشه سعی میکنم بهتر باشم ! نه برای اینکه بهترین باشم بلکه برای اینکه از دات نت لذت میبرم !
 

Graveworm

Registered User
تاریخ عضویت
23 می 2005
نوشته‌ها
1,071
لایک‌ها
12
محل سکونت
Tehran
من محمدرضا هستم ، 62 از تهرون

از سال 79 وارد طراحی و برنامه نویسی وب شدم با ASP و بعدش هم ASP.NET
فقط کار وب انجام میدم و از برنامه نویسی تحت ویندوز هم خوشم نمیاد ! :دی

با تشکر D:
 

amin_lili

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 آپریل 2007
نوشته‌ها
532
لایک‌ها
2
سن
43
محل سکونت
ای کاش آنجا ...
سلام

امین بهزادی - متولد 1359 شیراز
سال 79 در رشته مهندسی کامپیوتر - نرم افزار قبول شدم و از همون موقع وارد دنیای برنامه نویسی شدم . ابتدا طبق روال درسی دانشگاه پیش می رفتم و پاسکال و c و c++ رو یاد گرفتم تا اینکه یکسال بعدش علاقمند به برنامه نویسی در محیط های ویژوال شدم . این بود که رو آوردم به دلفی که در اون زمان طرفداران بسیاری داشت . اما از اون جایی که به زبان c++ علاقه زیادی داشتم تصمیم گرفتم ویژوال استودیو رو هم تجربه کنم . اما برام به ریزه سخت بود . آخه توی دلفی همه چیز گلابی بود . یعنی آماده بود برای استفاده . اما توی ویژوال C++ باید همه چیز رو از اول می نوشتی . این بود که برای یادگیریش خیلی وقت گذاشتم .اما با کمی تحقیق متوجهشم زبانی هست که به جرات ( اینو الان می گم) شیرین ترین زبان برنامه نویسی دنیاست و اونهم چیزی نبود جز سی شارپ . پس تصمیم گرفتم شب و روز وقت بذارم و سی شارپ رو یاد بگیرم . از اونجایی که اخبار دنیای برنامه نویسی رو دنبال می کردم خیلی زود با ASP.ET آشنا شدم و قبل از اینکه بتونم در ASP به مهارت برسم بوسیدمش و گذاشتمش کنار . از سال 82 به طور جدی ASP.NET رو پیگیری کردم و اقلا 15 کتاب در زمینه طراحی وب خوندم که کمک بسیار شایانی به من کرد . از سال 83 هم توی شرکت های مختلف مشغول برنامه نویسی شدم و در حال حاضر مدیر پروژه یک شرکت مهندسی هستم که کارش طراحی و اجرای پروژه های وبی ، اتوماسیون های اداری و .... هست .
عاشق برنامه نویسی هستم و شدیدا معتاد ویژوال استودیو . این رو برای خودم یه ضعف می دونم . چون اونقدر محیط دات نت رو دوست دارم که حاضر نیستم وقتی بذارم و زبان ها و محیط های دیگه رو یاد بگیرم .


ببخشید خیلی حرف زدم .
 

ja.softeng

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
0
با سلام دوستان جعفر علایی هستم - متولد 1362 پارس آباد
سال 88 در رشته مهندسی نرم افزار فارغ التحصیل شدم
از سال 86 برنامه نویسی دات نت رو شروع کردم و تخصص اصلی من کار با زبان سی شارپ و طراحی سایت با asp.net است الانم فقط طراحی وب انجام میدم
موفق باشید
 

mhd70karimi

Registered User
تاریخ عضویت
19 جولای 2006
نوشته‌ها
132
لایک‌ها
4
من محمد کریمی متولد 1370 تهران
دانشجوی مهندسی نرم افزار
قبلا ها python کار می کردم و بعد از اومدن به دانشگاه رفتم تو خط و خانواده C، اوایل خود سی بعدش سی پلاس پلاس اما بالاخره سکوی کاریم رو پیدا کردم اونم دات نت با C# و ASP.NET MVC بیشتر کد می زنم دیگه الان!!!
 

ali.kolahdoozan

Registered User
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
933
لایک‌ها
70
سن
41
محل سکونت
کف شهر
سلام

علی کلاهدوزانم ، تقریبا 35 ساله . از 1378 ، درگیر برنامه نویسی هستم. فقط Web کار میکنم و فقط Microsoft Platform . یک سایت کوچولو هم خودم دارم به اسم www.iliasoft.ir و گاهی درونش چیز می نویسم . خلاص .
 

followerking

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
23 آگوست 2017
نوشته‌ها
9
لایک‌ها
0
سن
24
ممنون از مطالب خوبتون
 
بالا