برگزیده های پرشین تولز

shabneshin

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 آپریل 2017
نوشته‌ها
44
لایک‌ها
0
سن
29
آشنایی با کشور ارمنستان
کشور ارمنستان همسایه ی شمالی ایران ، کشوری در جنوب قفقار است . دین مسیحیت در ارمنستان قدمتی 1700 ساله دارد. یعنی سه دهه پس از میلاد مسیح ارامنه این دین را پذیرفتند. در تور ارمنستان با وجود کلیسا های بسیار میتوانید این موضوع را به وضوح مشاهده کنید که دین مسیحیت در این کشور قدمت بسیاری دارد . ارمنستان در طول تاریخ با کشور های منطقه و همسایه جنگ های بسیاری داشته است. به همین علت در حال حاضر جمعیت بسیار زیادی از ارامنه در کشور های دیگر پراکنده شده اند . مردم ارمنستان مردمی مهمان نواز هستند به خصوص با گردشگران ایرانی تور ارمنستان ، به سبب همسایگی رابطه بسیار خوب و صمیمی دارند. مرز های کشور ارمنستان در مناطق مرزی ترکیه و آذربایجان بسته است و تنها راه زمینی مسافرت به این کشور از طریق مرز های ایران و گرجستان است که امکان پذیر است .

1%282%29.jpg




تاریخ کشور ارمنستان به سه هزار سال پیش از میلاد مسیح باز می گردد . در زبان ارمنی نام بومی این کشور هایک بوده است که در زمان تسط ایران به این سرزمین نام آن را به هایستان تغییر دادند . ارمنستان کنونی در سال 1990 ، پس از فروپاشی شوروی استقلال یافت .

2%281%29.jpg




ارمنستان دارای طبیعت بسیار زیبا و دلنشینی است و همین طبیعت حیرت انگیز میتواند تنها دلیل برای انتخاب تور ارمنستان برای گردشگران باشد . چشمه‌های آب‌ گرم ، چشمه های آّب معدنی قابل نوشیدن، دریاچه‌های کوچک قابل شنا در ارتفاعات، امکان اسکی روی برف، قایق‌رانی و اسکی روی آب در دریاچه سوان (۴۰ کیلومتری ایروان) در کنار آثار باستانی و کلیساها و صومعه‌های چندصد ساله این کشور از مهم‌ترین جاذبه های گردشگری تور ارمنستان بشمار می‌روند . دره گل ها و دریاچه سوان از برجسته ترین جاذبه های طبیعی این تور هستند. بازدید از این جاذبه های دیدنی میتواند بسیار خاطره انگیز باشد .

3%282%29.jpg




کشور ارمنستان با قدمت بسیار زیادی که دارد ، اکنون دارای جاذبه های تاریخی بسیار زیادی برای علاقه مندان به تاریخ است . شهر ها و بنا های تاریخی ، موزه ها ، صومعه های قدیمی از جمله جاذبه های تاریخی تور ارمنستان هستند . آب و هوا در ارمنستان را میتوان معتدل دانست. پایتخت آن در فصل زمستان بسیار سرد ، پاییز طولانی و بهار کوتاهی دارد . واحد پولی کشور ارمنستان درام است ، هر درام معادل 100 ریال کشور ما می باشد. این واحد پولی در تمام ارمنستان یکسان و مورد استفاده است. البته میتوانید برای خرید از یورو و دلار نیز استفاده کنید . در بعضی از فروشگاه ها ممکن است ریال ایران را نیز برای داد و ستد قبول کنند .

4%282%29.jpg


در منو سایت نت تورز میتوانید بهترین قیمت تور ارمنستان را برای مسافرت به این کشور انتخاب کنید و از سفر با این تور لذت ببرید .
 
بالا