برگزیده های پرشین تولز

آغاز فروش ویژه سال نو محصولات مارکت ساز

balabala

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
22 می 2005
نوشته‌ها
8,362
لایک‌ها
5,745
سن
41
محل سکونت
یه خورده اونورتر
آغاز فروش ویژه سال نوی محصولات مارکت ساز
تخفیف های ویژه و باورنکردنی
جهت مشاهده قیمت و مشخصات محصولات به سایت ما مراجعه نمایید:

چرا مارکت ساز؟
1. امکانات گسترده:
ارائه امکانات و قابلیت های گسترده در محصولات جهت برطرف کردن نیاز کاربران. پشتیبانی طیف گسترده ای از سیستم های تجاری شرکت های ثالث، بانک ها و موسسات.

2. پشتیبانی:
پشتیبانی مناسب از سایت شما جهت موفقیت در تجارت الکترونیک. ۱۱ سال تجربه این امکان را به ما داده که برای هر مشکلی راه حلی سریع در اختیار شما قرار دهیم.

3. سهولت در استفاده:
ارائه رابط کاربری و رابط مدیریتی سبک و روان در محصولات، مناسب سرعت اینترنت کشور، برخلاف برخی CMS ها که رابط کاربری آنها با سرعت اینترنت کشور سازگار نبوده و باعث از دست دادن مشتریان فروشگاه شما خواهند شد.

4. امنیت بالا:
مارکت ساز برخلاف برخی ارائه دهندگان اسکریپت های آنلاین محافظت در برابر هک با رعایت اصول ایمنی و اجتناب از ضعف در کد ها را یکی از اصلی ترین موارد در هنگام طراحی وب سایت ها می داند. امنیت سیستم ها به گونه ای است که حتی دسترسی بخش مدیریت نیز در نمونه آنلاین گذاشته شده است (برخلاف برخی سیستم ها که حتی قبل از فروش نیز امکان مشاهده بخش مدیریت آنها را ندارید).

5. چهارچوب کاری اختصاصی:
فریم ورک و چهارچوب سیستم های مارکت ساز مناسب استفاده برای سایت های متوسط و سنگین طراحی شده تا پاسخگوی سایت هایی با هزاران محصول و میلیون ها بازدید باشد. مارکت ساز برخلاف اکثر چهارچوب های کاری مانند وردپرس که برای کارهای دیگری ساخته شده اند، مختص راه اندازی فروشگاه طراحی شده و جوابگوی نیازهای شما خواهد بود. برخلاف برخی سیستم ها که از چهارچوب های کاری رایگان استفاده می کنند، سیستم های طراحی شده توسط مارکت ساز بصورت اختصاصی طراحی شده اند. ما فروشنده یک قالب بر روی یک سیستم رایگان همانند وردپرس یا جوملا یا سیستم ترجمه شده نیسیتم بلکه یک سیستم کامل با کدنویسی اختصاصی و یا با توسعه ماژولار گسترده و سالها تجربه را همراه با یک پشتیبانی کامل دراختیار شما می گذاریم.
 
Last edited:
بالا