برگزیده های پرشین تولز

آمار جدید ترافیک های موبایلی و دسکتاپ

9zar

Registered User
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2011
نوشته‌ها
159
لایک‌ها
3
Screen-Shot-2017-08-22-at-11.15.35-AM.png


به نقل از سایت سئو :

گزارش جدید : طبق آمارهای ارائه شده 57% ترافیک ها از سمت گوشی های هوشمند و تبلت ها بوده است.

دو سال پیش بود که کمپانی گوگل برای اولین بار اعلام کرد جستجوهای موبایلی از جستجوهای دسکتاپ بیشتر شده است. این آمارها در حال افزایش است اما تاکنون هنوز کمپانی گوگل آمارهای جدید ارائه نکرده است.

اما مدیران و کارشناسان گوگل در مصاحبه ها و در رسانه های اجتماعی خود اعلام کرده اند که تعداد زیادی از جستارها و جستجوها در دیوایس های موبایلی انجام می شود. اما نکته جالب توجه این جاست که کمپانی بطور رسمی چیزی ارائه نداده و هم چنین از سخنگوهای رسمی گوگل چیزی بیان نشده است.

زمانی که کمپانی های بزرگ یعنی بینگ و گوگل چیزی درباره آمارهای مقایسه ایی بین جستجوها و حجم ترافیک های موبایلی و دسکتاپ اعلام نمی کنند ، مراکز تحقیقاتی و اطلاعاتی به کمک سئوکاران آمده اند تا داده های دقیق را ارائه دهند. یکی از این مراکز BrightEdge است که اعلام کرده 57 درصد ترافیک ها در ایالات متحده آمریکا از دیوایس های موبایلی است.

در بعضی از موضوعات که مربوط به جستجوهای روزانه افراد مانند رستوران ها ، کافه ها ، مراکز خرید ، مراکز تفریحی و ... است این آمار برای دیوایس های موبایلی بسیار بالاتر است.

در گزارش BrightEdge آمده که در 79 % حالات ، جستارهای یکسان در موتور جستجو یکسان رتبه بندی مختلفی را برای موبایل و دسکتاپ کسب کرده اند. نکته دیگر این است که در 20 رتبه بندی برتر موتورهای جستجو فقط 47 % از کلمات و عبارات کلیدی رتبه بندی های مختلفی در دیوایس های گوناگون داشته اند.

این آمارها همگی نشان می دهد که باید سئوکاران بهینه سازی ها را بطور اختصاصی و جداگانه برای نسخه های موبایلی و دسکتاپ انجام دهند در غیر این صورت هر دو دیوایس و کانال ارتباطی با مشکل رو به رو خواهند شد.


what-mobile-crawl-looks-like-hero-image-800x450.jpg
 
بالا