برگزیده های پرشین تولز

آمازون و تلاش برای تصاحب اندروید

amirmohammad69

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 ژانویه 2016
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
سن
33
بر اساس گزارشی که امروز از طریق وب سایت «The Information» منتشر شده، آمازون تصمیم دارد به شکل تازه ای وارد مبارزه با گوگل و سرویس هایش در موبایل های اندرویدی شود.

این منبع خبر می دهد که بزرگترین شبکه خرده فروشی آنلاین جهان اکنون در حال مذاکره با برخی تولید کنندگان تلفن های هوشمند اندرویدی است تا سرویس های خود را در لایه های نرم افزاری اندروید و از طریق موبایل های آنها به دست کاربران برساند.

در مورد اپلیکیشن هایش پیش فرض که هنگام خرید و روشن کردن یک موبایل اندرویدی، آنها را می بینید صحبت نمی کنیم. شرکت تحت تملک جف بیزوس می خواهد حضوری عمیق تر در موبایل های اندرویدی داشته باشد و در چنین دستگاهی، تجربه کاربری تبلت های «کیندل فایر» را به ارمغان بیاورد.

اما بخش جالب ماجرا مربوط به گوگل می شود. اهالی مانتین ویو پیش از این اقداماتی انجام داده اند که شرکت ها نتوانند اینچنین، تجربه کاربری اندروید را زیر سوال ببرند. گوگل در این رابطه قوانینی دارد و شرکت هایی که به آن توجه نکنند، از دسترسی به اندروید با طعم سرویس های مختلف گوگل محروم خواهند شد؛ سرویس هایی که شاید بتوان اصلی ترین آنها را فروشگاه نرم افزاری «Google Play» نام برد.
*اطلاعات بیشتر را در آکادیت بخوانید:
آمازون و تلاش برای تصاحب اندروید
 

Pr0m3en

Registered User
تاریخ عضویت
14 فوریه 2016
نوشته‌ها
874
لایک‌ها
324
سن
33
درود.
اندروید و گوگل که فعلا در تصاحب شرکت آلفابت هستن.
بعید میدونم به این راحتیا بدنش بره.
سیاست و قدرتی که این شرکت داره اجازه نمیده شرکتی در حده آمازون بتونه اونو زیر سوال ببره.
 
بالا