آموزشی ویدئویی فعال کردن فوروارد تماس سانترال پاناسونیک

شروع موضوع توسط faterrasa ‏7 فوریه 2019 در انجمن وسایل صوتی و تصویری

  1. faterrasa

    faterrasa Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏16 سپتامبر 2014
    نوشته ها:
    126
    تشکر شده:
    12
    محل سکونت:
    تهران
    در سانترال پاناسونیک این امکان وجود دارد که تماس های دریافتی یک داخلی را در حالت های مختلف شامل : کلیه ی تماس ها، در صورت اشغال بودن داخلی، در صورت عدم پاسخگویی و در حالت اشغالی/عدم پاسخگویی، بر روی یک خط خارج از شرکت مانند یک خط موبایل، فوروارد کنید. کاربران داخلی ها می توانند یک تماس را به خطی خارج از مجموعه فوروارد کنند. برنامه ریزی سیستم تعیین می کند چه داخلی هایی امکان فوروارد تماس به یک خط شهری (CO Line) را دارند. در این صورت تماس ها در حالت انتخاب شده به خط در نظر گرفته شده، فوروارد می شود. برای آشنایی با نحوه ی کار این فیلم آموزشی را دنبال کنید.
    https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/D48Jr/vt/frame
     
  2. خدمات پی پالبازدیدیار - افزایش بازدید سایت و سیگنال های برند
عسل طبیعی و گرده گل ایرانی