برگزیده های پرشین تولز

آموزش اتوکد 2018

Moein TN

Registered User
تاریخ عضویت
26 اکتبر 2017
نوشته‌ها
340
لایک‌ها
52
سن
25
اتوکد یکی از کاربردی ترین نرم افزارها برای مهندسین نقشه کشی و عمران بوده و محصول پرچم دار AutoDesk به شمار می رود که به یک استاندارد جهانی تبدیل شده است. دوره آموزش اتوکد 2018 یک بسته کامل و شامل تمام مباحثی است که هرگز نیازی به کار با این نرم افزار ندارید. این دوره برای افراد مبتدی طراحی شده تا کاربر حتی بدون اطلاع قبلی از اتوکد، بتواند تمامی آموزش ها را درک کرده و دستورات را در پروژه های خود اعمال نماید. لازم به ذکر است که دوره آموزش اتوکد 2018، آموزش خود را از مراحل اولیه آغاز کرده و تا سطح حرفه ای ادامه می دهد. در طول این دوره ، به توضیح هر موضوعی که نیاز به آموزش دارد، پرداخته شده به طوریکه پس از گذراندن دوره آموزش اتوکد 2018، مبحثی که استاد این دوره به آن نپرداخته باشد را پیدا نخواهید کرد.

آموزش اتوکد 2018 - آموزش اتوکد 2018

یکی از مشکلات آموزش اتوکد که در سایت های متعدد مشاهده می شود، عدم اطلاعات کافی درباره قابلیت های اساسی این نرم افزار قدرتمند است. تا زمانیکه کاربر دقیقا از ویژگی های یک نرم افزار اطلاعی نداشته باشد، قادر به استفاده درست از ابزار مناسب در پروژه های بزرگ نخواهد بود. این موضوع باعث ایجاد یک شکاف آموزشی گردیده که استاد دوره آموزش اتوکد 2018، با ارائه تمرینات رسم به صورت عملی، سؤالات از پیش تعریف شده و پاسخ های آنان، تلاش بر پوشش دادن این شکاف کرده است.

آموزش اتوکد 2018

دوره آموزش اتوکد 2018، یک دوره جامع 14 ساعته و دارای 150 درس بوده که در آن سؤالات و تمریناتی در پایان هر ماژول ارائه داده شده اند. این دوره شامل موضوعات پیشرفته ای از جمله بلوک های پویا و رسم جداول متداول می باشد. در دوره آموزش اتوکد 2018، شما قادر به ایجاد و ویرایش نقشه ها، طرح های اتوکد خود و طرح بندی آنان خواهید بود. هم چنین شما با استفاده از دوره آموزش اتوکد 2018 به راحتی می توانید از ابزارهای پیشرفته اتوکد استفاده نمایید. شما با استفاده از این دوره آشنایی دقیقی با ویژگی های مختلف برنامه همراه با نمونه های عملی، پیدا خواهید کرد.

آموزش اتوکد 2018

اگر شما به نقاشی علاقه دارید، اما درباره این نرم افزار اطلاع کافی ندارید، دوره آموزش اتوکد 2018 برای شما مناسب خواهد بود. حتی افراد حرفه ای که قصد ارتقاء مهارت های حرفه ای خود در اتوکد را دارند، می توانند از مطالب این دوره استفاده نمایند. به طور کلی دوره آموزش اتوکد 2018 برای تمامی افرادی که قصد یادگیری اتوکد از مبتدی تا حرفه ای را دارند، مناسب خواهد بود.
باتشکر از ادمین عزیز وب سایت پرشین تولز
منبع:118فایل
 
بالا