برگزیده های پرشین تولز

آموزش ببینید، درآمد کسب کنید. دوره 2 روزه آموزش ساخت تابلو روان

Exporter

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
13 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,055
لایک‌ها
5,172
سن
34
محل سکونت
UAE
ws78.jpg

با توجه به فراگیر شدن استفاده از تابلوهای LED روان و لزوم آموزش های کاربردی در این زمینه، نمایشگر اول با استفاده از تجربیات ارزشمند گذشته دربرگزاری موفق دوره های آموزشی تخصصی و با کیفیت در نظر دارد یک دوره آموزشی جدید 2 روزه جهت ساخت تابلوهای LED روان برگزار نماید.


زمان برگزاری دوره 3 و 4 اسفند ماه از ساعت 09:00 الی 18:00 می باشد.

هزینه شرکت در این دوره آموزشی 300.000 تومان در نظر گرفته شده است و انتظار می رود پس از پایان دوره، هنرجو توانایی شناخت و کار کردن با انواع ماژول های تک رنگ، بردهای کنترلر تابلو روان، پاور و منبع تغذیه، مونتاژ و راه اندازی عملی تابلوهای روان و ارسال محتوا به تابلوی ساخته شده را داشته باشد.

هزینه فوق بابت ارائه آموزش تئوری و کارگاه عملی در نظر گرفته شده است و چنانچه متقاضی از شهر دیگری جهت شرکت در دوره مراجعه نموده باشد هزینه رزرو هتل به صورت مجزا محاسبه و دریافت می گردد یا تهیه آن رأساً به عهده شرکت کننده خواهد بود. همچنین در ساعات برگزاری دوره، یک ساعت زمان جهت صرف نهار در نظر گرفته شده است که با توجه به سلایق مختلف افراد و سبک های متنوع غذایی، منوی رستوران های نزدیک به محل برگزاری دوره خدمت شرکت کنندگان ارائه می شود و غذا بر اساس انتخاب هر یک از شرکت کنندگان به صورت مجزا برای وی سفارش داده می شود. بدیهی ست به دلیل متفاوت بودن نرخ غذاهای موجود در منوها، هزینه ی نهار از هزینه ی دوره مجزا بوده و توسط شرکت کننده پرداخت خواهد شد.

در صورتی که مایل به شرکت در دوره فوق می باشید روی این لینک کلیک نموده و ضمن تکمیل فرم، منتظر تماس از طرف همکاران ما جهت انجام سایر مراحل باشید.

http://bigtv.ir/index.aspx?ID_Form=12


در نظر داشته باشید هزینه دوره پس از ثبت نام و هماهنگی صرفا از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی سایت نمایشگر اول (shopled.ir) دریافت خواهد شد.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره 02144458911 تماس بگیرید.
 
بالا