برگزیده های پرشین تولز

آموزش برنامه نویسی Android Lollipop با java

Moein TN

Registered User
تاریخ عضویت
26 اکتبر 2017
نوشته‌ها
340
لایک‌ها
52
سن
25
اندروید، سیستم عاملی ساخته شده توسط شرکت گوگل است که امروزه علاوه بر گوشی های همراه، بسیاری از دستگاه های هوشند دیگر مانند ساعت، تلویزیون و ... مجهز به این سیستم عامل می باشند.
شما توسط این دوره می توانید توسعه برنامه های کاربردی اندروید را خیلی سریع یاد بگیرید و هم چنین مهارت های لازم برای ساخت برنامه های پیچیده تر با استفاده از Android Lollipop را کسب خواهید کرد.

این دوره که توسط مؤسسه Udemy تهیه شده، ابتدا شروع به ساخت برنامه های پایه کرده و سپس با پیشرفت به سوی برنامه های پیچیده تر، ویژگی های پیشرفته تر اندروید را نشان خواهد داد. هم چنین این دوره آموزشی ویژگی های جدیدی از Android Lollipop مانند Material Design (برای گرافیک فوق العاده و رابط ها)، App Compat (برای اطمینان از اینکه برنامه شما با نسخه های قدیمی تر اندروید کار می کند) را پوشش می دهد. در طی این دوره، شما همه چیز در مورد توسعه ی Lollipop، از جمله استفاده از انیمیشن های جدید و گرافیک شفاف را خواهید آموخت.

حتی اگر شما قبلا برنامه های کاربردی برای اندروید ایجاد کرده و یا برای شروع آماده باشید، این دوره طراحی شده تا به شما در تبدیل شدن به یکی از اولین توسعه دهندگان در سیستم Android Lollipop کمک کند. آب نبات چوبی (Lollipop) به منظور تعامل بهتر بین کاربر و دستگاه طراحی شده است، بدین معنی که برنامه نویسان نیاز دارند تا به طور کامل راه ایجاد برنامه های خود را دوباره بسازند. این دوره طراحی شده تا به شما کمک کند مهارت های مورد نیاز خود را دریافت نمایید، بنابراین شما می توانید در خط مقدم توسعه نرم افزار Lollipop قرار بگیرید.

همه موضوعات اصلی اندروید شامل SQlite، ارائه دهندگان محتوا، قطعات، فعالیت ها، اهداف و ... می باشند. لازم به ذکر است که شما باید برای توسعه برنامه های اندروید، دو ابزار برتر Eclipse و Android Studio را یاد بگیرید.
منبع:118فایل
 
بالا