برگزیده های پرشین تولز

آموزش تصویربرداری هوایی (Phantom,Mavic,inspire)

tzer.ir

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 دسامبر 2017
نوشته‌ها
8
لایک‌ها
0
سن
31
محل سکونت
تهران
تصویربرداری هوایی ، هلی شات ،کوادکوپتر ، فیلمبرداری هوایی و یا هر اسم دیگه ای که روی این سیستم جدید تصویربرداری گذاشته میشه،همگی برای یک هدف کاربرد دارند.



تصویربرداری با هلی شات (قسمت اول)

تصویربرداری هوایی، هلی شات،کوادکوپتر،فیلمبرداری هوایی و یا هر اسم دیگه ای که روی این سیستم جدید تصویربرداری گذاشته میشه،همگی برای یک هدف کاربرد دارند.
هدف یا قابلیتی که در گذشته،آرزو برای یک تصویربردار محسوب میشد،و فقط برای افرادی خاص و طی مراحل پیچیده و استفاده از هلی کوپتر نظامی و غیر نظامی تحقق پیدا میکرد.


%D8%AD%D8%AF%D8%A7%DA%A9%D8%AB%D8%B1-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%B9-%D9%88-%D9%81%D8%A7%D8%B5%D9%84%D9%87-%D9%87%D9%84%DB%8C-%D8%B4%D8%A7%D8%AA.png


هدف،ضبط تصاویری با زاویه دید متفاوت بود؛از آسمان به سطح زمین!
فیلمبرداری هوایی در گذشته فقط در سطوح حرفه ای سینما قابل برداشت بود،همونطور که اشاره شد طی مراحل پیچیده که گاهی اوقات هم با شکست مواجه میشد و کارگردان هم از خیر برداشت این نما گذشت می کرد.
و اما امروز…
هلی شات،کوادکوپتر،فیلمبرداری هوایی،پهباد،درون(واژه انگلیسی پهباد)،تصویربرداری هوایی ،این ها واژه های رایج امور تصویربرداری برای افراد حرفه ای و یا غیرحرفه ای شده است چرا که به سادگی میتوانند یک پهباد تصویربرداری(هلی شات) در اختیار داشته باشند و نما های مورد نیاز خود را ثبت و ضبط کنند.



رزولوشن تصویر در هلی شات

کوادکوپتر ها با قدرت مانور بالایی که در اختیار خلبان هلی شات می گذارد تا فیلم و عکاس هایی با کیفیت بسیار بالا و انواع فرمت های تصویری ضبط کند.
رزولوشن های فیلمبرداری کوادکوپتر HD/FHD/2K/2.7K/4K با فرمت MOV/MP4 و فرمت های عکاسی DNG/RAW که میتوان عکس را در نرم افزار های مربوط ویرایش کرد.
اینها فقط قسمتی از امکانات هلی شات های موجود در بازار می باشد.کوادکوپتر ها کاربرد های دیگری هم دارند نظیر نقشه برداری و تجسس که بیشتر در این باره توضیح خواهیم داد.


 
بالا