برگزیده های پرشین تولز

آموزش تعمیر پراید انژکتوری

sylvester

Registered User
تاریخ عضویت
26 مارس 2007
نوشته‌ها
526
لایک‌ها
89
محل سکونت
ترکیه
آموزش تعمیر پراید انژکنوری مدل انژکتور کیا و ساژم تفاوت انژکتور پراید مدل کیا و ساژم معرفی سنسورهای انژکتور پراید و رفع عیب سنسورها سنسور آب موتور(WTS) سنسور اکسیژن(OPS) سنسور موقعیت دریچه گاز(TPS) عسب یابی انژکتور پراید با دستگاه دیاگ و پاور اسکن POWERSCAN مدار هوا رسانی و سوخت رسانی انژکتور پراید سفارش سی دی تعمیر پراید انژکتوری جدید


سیستم انژکتور دارای مزایای متعددی نسبت به سیستم کاربراتور می باشد و از این رو خریداران تمایل زیادی به خرید پراید انژکتوری از خود نشان میدهند. ولی از آنجا که پس از گذشت حدود 7 سال از ساخت و تولید این خودرو سیستم سوخت رسانی انژکتور و نحوه کار آن برای افراد عادی و حتی فنی ناشناخته است صاحبان این گونه خودروها که بسیار زیاد هم هستند با بوجود آمدن کوچکترین ایرادی مجبورند به تعمیرگاه مراجعه کنند.

شما مالک محترم خودرو پراید نیز شاید تا به امروز تنها اطلاعات ناقصی از سیستم سوخت رسانی پراید انژکتوری خود داشته باشید و تنها تصویری که در ذهن شما از این سیستم وجود دارد تعدادی سنسور و دستگاهی به نام ECU باشد. مجموعه آموزش تعمیر پراید انژکتوری جهت بالا بردن و تصحیح اطلاعات شما عزیزان پیرامون سیستم انژکتور پراید می باشد که بعد از مشاهده آن دیدگاه کاملا متفاوتی از قبل پیدا خواهید کرد و نحوه کارکرد و ارتباط اجزای این سیستم و محل آنها در زیر کاپوت خودرو یتان برای شما کاملا قابل درک و مشاهده خواهد شد.

این مجموعه در دو عدد سی دی جهت استفاده در کامپیوتر شخصی ارایه شده و توضیح مباحث آموزشی در محیط مالتی مدیا با قابلیت پخش فول اسکرین همراه با تصاویر انیمیشن و توضیح مربی متخصص میباشد.
لطفا جهت سفارش این محصول وارد لینک زیر شده و بعد از کلیک بر روی دکمه خرید پستی آدرس و مشخصات خود را وارد نمایید. ضمنا امکان ارسال سفارش و دریافت وجه آن بعد از تحویل به شما امکان پذیر است.


==============================================

==============================================

لینک سفارش و توضیحات تکمیلی:
http://www.shetabshop.ir/product_info.php/products_id/386

بالا- بالا - بالا
 
Last edited:
بالا