برگزیده های پرشین تولز

آموزش جدید اجرای نرم افزار واتس آپ در کامپیوتر

hassanseo

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 می 2016
نوشته‌ها
17
لایک‌ها
1
سن
33
محل سکونت
iran
ضمن درود عرض ادب.امروز با یک سورپرایز ویِژه برای طرفداران مسنجر خصوصا واتس اپ رفیق ها و با معرفی یک کلایـنت ویِژه و زیاد کارآمد واتس آپ برای کامپیوتر همراه هستیم.

واتس اپ هم جهت این که از رقیب اصلی اش یعنی تلگرام جا نماند اقدام به انتشار ورژن تحت ویندوز کرده است.
نسخه ویندوز مزیت خاصی نسبت به ورژن های تلفن همراه ی این پیام رسان ندارد چنانچه بخواهیم واتس اپ ویندوز را با تلگرام برای ویندوز مقایسه کنیم همچنین کمبود خصوصیات ی کلی واتس اپ در مساوی تلگرام همچون:نداشتن کانال، سوپرگروه، مخفی بودن شماره تلفن ها در گروه ها و… کمبود دیگری را متوجه می شویم آن این است که نمی شود بدون گوشی تلفن به واتس اپ دسترسی داشت. این عیب وقتی مشهود می شود که شما به وسیله گوشی به واتس اپ ویندوز خود وارد شده اید ولی اگر اینترنت گوشی شما قطع شود دیگر نمی توانید پیامی ارسال و یا دریاقت بکنید .

در هر صورت جهت افرادی که تایپ آسان تر (به مفهوم با کیبورد ویندوز) همين طور صفحه بزرگتر می خواهند از واتس اپ استفاده کنند دریافت این ورژن نصب آن توصیه می شود.

گفتنی است ایـن پروگرام بر روی ویندوزهای ۸.۱ و ۸ ۷ تست به راحتی نصب اجرا شد.

خصوصیات ی کلیدی پروگرام WhatsApp :

فراهم سازی امکان برقراری رابطه آسان و زود با مخاطبین

– امکان برقراری ارتباط های صوتی ، عکس ی و متنی با کیفیت و سرعت زیاد بالا

– محیط کاری زیاد قشنگ کاربر پسند

– یکی از محبوب ترین مسنجرها در بین فرد ان ایرانی

– راه اندزای ساده و سریع

– همزمان سازی اتوماتیک با اکانت تلفن همراه

– امکان ارسال عکس ، ضبط ویدیو ارسال پیام های صوتی ، متنی …

– دارا بودن قابلیت چت گروهی

جهت دانلود واتس آپ برای کامپیوتر کافی است بر روی لینک زیر کلیک بکنید که برای نسخه های 32 بیتی 64 بیتی براتون گذاشتم و اون رو از سرور رسمی واتس آپ دریافت نمایید

دانلود آخرین ورژن واتس آپ نسخه ویندوز 64 بیتی از سایت رسمی whatsapp

دانلود آخرین ورژن واتس آپ نسخه ویندوز 32 بیتی از سایت رسمی whatsapp

روش کار:

1- بعد از دانلود واتس آپ برای کامپیوتر آن را اجرا و به طور اتوماتیک نصب می شود و نیازی نیست Next های مستمر !! را بزنید :)

۲- برنامـه را اجرا نمایید.در اولین اجرا به پنجره ای بر خواهید خورد که در آن یک QR code یا یک عکس بـار کد در گوشه چپ بالا دیده خواهد شد و ما با همـان سر کار داریم.

۳- نیز اکنون واتس اپ گوشی خود را باز بکنید و به مسیر menu :::> whatsapp web بروید.بعد از زدن گرینه whatsapp web مشاهده می بکنید که یک بـار کد اسکنر توسط واتس اپ گشوده خواهد شد.

۴- اکنون کافیست دوربین گوشی را دقیقا رو به روی QR کد یا همـان تصویر بـار کد که در رایانه خود مشاهده می بکنید نگه دارید تا در کسری از ثانیه واتس اپ رایانه شما فعال شود.

لازم به ذکر است که برخلاف تلگرام رایانه در ایـن برنامـه گوشی شما به احتمال زیاد بایستی به ایـنترنت متصل باشد که ولی ایـن مورد یکـی از نقاط ضعف بزرگ ایـن برنامـه به شمار می رود.

دیگر کاری نمانده است بعد از وارد شدن همه مخاطبین چت های خود را مشاهده می بکنید .​
 
بالا