برگزیده های پرشین تولز

آموزش خودهیپنوتیزم و یوگا به صورت تخصصی در وبلاگ کابوک

arashdo

Registered User
تاریخ عضویت
2 اکتبر 2009
نوشته‌ها
496
لایک‌ها
13
محل سکونت
http://inapply.com

http://ylym.files.wordpress.com/2008/06/hypnosis-parasat.jpg

خريد مستقيم پستي

احتياج به خود هيپنوتيزم همانند احتياج به برق و روشنايي است

همه مردم دنيا به خود هيپنوتيزم به اندازه برق وروشنايي احتياج دارند. تا اختراعي نشده تا اختراعي ظاهر نگشته و عملا مردم آن اختراع را بكار نبرده اند نميدانند كه به آن احتياج دارندخود هيپنوتيزم كليد مغز و احساسات اراده و افكار است. خود هيپنوتيزم آرامش وراحتي خونسردي ونشاط به شما ميدهد. خود هيپنوتيزم هر فردي را قادر ميسازد در مقابل همه مشكلات مادي معنوي عشقي و اجتماعي زندگي در كمال خونسردي ونشاط مبارزه كند و پيروز شود يا خونسردو بي تفاوت رها كند تا خودش حل شود.

احتياجي كه هر خانواده به هيپنوتيزم دارد.

اگر در خانه اي برق قطع شود كمبود برق احتياج به برق كاملا معلوم است وحتي قطع برق اعضا خانواده راعصبي وناراحت ونگران ميكند زيرا اطاقها تاريك ميشود يخچال وكولر يا ا پنكه از كار مي افتد و ناراحتي هاي ديگري پديد مي آيد.

حالا من ميگويم هر خانواده اي باندازه برق به هيپنوتيزم هم احتياج دارد.چرا؟به چه دليل ؟
هيپنوتيزم بهترين كپسول رفع اختلافات خانوادگي است نه تنها از بالا رفتن آمار طلاق كه جلوگيري مي كند بلكه ناراحتي واختلافات عصبي زنها و شوهر ها را از بين ميبرد و قدرت گذشت و سازش آنها را زياد ميكند كه بتواند با يكديگر در صفا و صميميت بسر برند.


هيپنوتيزم كپسولي است بنام كپسول مهندسي,كپسول دكتري,كپسول نقاشي,كپسول هنر,و بالاخره كپسول ايجاد عشق به هر نوع كار دلخواه و كپسول ايجاد عشق به هر نوع كار دلخواه و كپسول ايجاد نفرت و خودداري از هر نوع كار ناشايست و نادرست.

مثلا شما ميخواهيد پسرتان مهندس شود,يا دخترتان پزشك شود,ولي هيچكدام نميتوانند,يا علاقه ندارند.بوسيله هيپنوتيزم اين كار عملي است,هيپنوتيزم شبيه كپسول است كه البته با شرايطي به او ميخورانيم و در نتيجه خود به خود سدهاي مغزي شكسته ميشود و نيروهاي گره خورده و در زنجير شده عصبي و دروني رها مي شود. و شروع به كار و فعاليت در را صحيح و درست مينمايند.

هيپنوتيزم داروي درد اكثر اختلافات خانوادگي است.

خودهيپنوتيزم چارهمه اين دردهاست.

خودهيپنوتيزم كليد مغز ,عواطف و احساسات شما است.

همانطور كه شما احتياج به غذا و هوا داريد,همانطور كه شما احتياج به پا داريد كه راه برويد,همانطور هم احتياج به خودهيپنوتيزم داريد.

خودهيپنوتيزم شما را به سكون و آرامش ميرساند:شما را به دنياي آرامش و راحتي اعضا و اعصاب ميرساند.

به كمك هيپنوتيزم شما ميتوانيد,ظلمها و بيعدالتيها,حق كشيها,قانون شكني هاي زائيده اجتماع سرمايه داري را اگر نمي توانيد از بين ببربيد لااقل تحمل كنيد.

خود هيپنوتيزم رفيق فداكار و پزشك دلسوز كوژ پشتان ناقص الخلقه ها زشت رويان است,كه مي تواند به آنها آنچنان تحمل و توانايي بدهد,و آنچنان نيرو و ااستعدادي بخشيد كه ترقي و تعالي مادي و معنوي يا هنري خود را جانشين جور و ستم معشوقشان نماييد.

خودهيپنوتيزم اگر استمرار يابد,آنچنان تفكر و تعقل و استعدادهاي دروني را پرورش ميدهد و بزرگ ميكند,كه انسان معمولي را تبديل به نابغه اي بزرگ جهاني خواهد شد,بعنوان مثال اگر فردي قبل از شروع خودهيپنوتيزم,استعدادهايش به اندازه مورچه باشد,پس از ماه هاتكرار خودهيپنوتيزم تبديل به شيري مقتدر و توانا ميشود.

خود هيپنتيزم در موفقيتهاي زندگي روزانه و در بسياري از موارد ميتواند موثر باشد . در زير تعدادي از فوايد خودهيپنوتيزم ذكر ميشود:

1-خودبيني ونشاط در زندگي2-ازدياد مقاومت جسمي وفكري3-معالج بيخوابي4-بيدارشدن از خواب در هر موقع دلخواه5-تقويت حافظه6-تقويت تمركزفكر 7-تيز بيني وتيز شنوايي8-سرعت در يادگيري9-موفقيت در امتحانات ويادآوري خاطرات بسيار دور10-دندان پزشكي11-ترس از سن صحنه نمايش سخنراني راديو تلويزيون12-بيداركردن استعدادهاي خفته13-زايمان بي درد بوسيله خودهيپنوز14-معالجه لكنت زبان15- كمرويي,ترسويي واعتماد به نفس16-ترك بسياري از عادات نظير سيگار كشيدن17-انحرافات جنسي18-وحي والهام 19-خود هيپنوتيزم در تمام ورزشها,خودهيپنوتيزم براي موفقييت در ورزشها و رسيدن بمقام قهرماني نقش اعجاز انگيزي دارد.20-خود هيپنوتيزم در جراحي 21-محركات ذهني و وسواس 22-درمان چاقي و لاغري بوسيله خودهيپنوتيزم 23-هيپنوتيزم در پزشكي24-بيماري پرخوري با هيپنوتيزم25-ثروتمند شدن از طريق خودهيپنوتيزم

خود هيپنوتيزم قادر است بمرور همه اينقبيل اختلالات و عوامل منفي فكري و ذهني را از بين ببرد و ناخودآگاه وي آنچنان او را راهنمايي كند كه بدون اشتباه و لغزش بسوي ثروتمند شدن پيش برود.

در حال خودهيپنوتيزم بايستي به شعور ناخود آگاه تلقين كرد و از شعور ناخود آگاه خواست كه شخص را ثروتمند كند.پس از گذشت مدت زماني ,شعور ناخود آگاه آنچنان نقشه ها و طرحهاي ابتكاري و خلاقه اي براي ثروتمند شدنارائه خواهد كرد كه شخص متعجب خواهد شد و در ضمن با راهنمايي هاي صحيح از اشتباح و لغزش جلوگيري خواهد كرد.

مجموعه كامل خود آموز خود هيپنوتيزم كه شامل 8 ساعت آموزش صوتي به صورت كامل و جامع شامل 6 جلسه ميباشد.به همراه جزوه كامل كه شما در 5 جلسه ,خود هيپنوتيزم و چهار عمل اصلي يوگا را به صورت كامل آموزش ميبينيد و درس ششم شما همراه استاد چهار عمل يوگا را كار ميكنيد و بعد از يوگا استاد شما را عملا هيپنوتيزم ميكند.

به همراه اين مجموعه چهارجلد كتاب الكترونيكي آموزش خودهيپنوتيزم و دگر هيپنوتيزم به شما داده خواهد شد.كه اين چهار جلد گرانبها ترين كتابهاي خودهيپنوتيزم و دگر هيپنوتيزم ميباشند.

مجموعه هاي ديگري كه در اين پكيج قرار دارند

1-مستند هيپنوتيزم درماني (در اين مستند مشاهده ميكنيد كه چگونه اساتيد و دكتر ها بيمارانشان را با هيپنوتيزم درمان ميكنند)اين مستند در يك دي وي دي قرار دارد

2- مستند نيروي جاذبه (در اين مستند مشاهده ميكنيد كه تلقين و تصوير سازي و هيپنوتيزم چقدر در زندگي اهميت دارند و ياد خواهيد گرفت كه چگونه از اين علم براي موفقييت در زندگيتان استفاده كنيد) اين مستند در يك دي وي دي قرار دارد

3- بيش از 150 كتاب و مقاله در زمينه علوم قريبه,هيپنوتيزم ,موفقييت,انرژي درماني,دعانويسي و...

4-بيش از 100 موزيك بيكلام مديتيشن و آرام بخش

5- بيش از 100 تصوير بسياز زيبا وروحيه انگيز براي صفحه دسكتاب و قابل پرينت براي اتاقتان

اين مجموعه خود آموز كامل خودهيپنوتيزم در 3 دي وي دي به قيمت 25000 براي شما عزيزان عرضه ميشود.

در كشور هاي خارج هم چنين مجموعه اي وجود دارد,البته به زبانهاي انگليسي,فرانسه,آلماني و غيره كه تهيه آنها براي شما يا غير ممكن است.يا بسيار گران و يا به علت تسلط نداشتن بزبان خارجي غير قابل استفاده است.مجموعه خود آموز خودهيپنوتيزم علم نوپا و بسيار ارزنده خودهيپنوتيزم را آموزش ميدهد و راز بزرگي را افشا ميكند.

در كشورهاي خارجه قيمت اين پكيج كه بدون كتاب و مستند است به مبلغ بالاي 700 تا 900 دلار فروخته ميشود. وشما ميتوانيد اين مجموعه ارزشمند را كه علاوه بر خود آموز خدهيپنوتيزم و يوگا قرار دارد فليم هاي مستند آموزشي و هداياي ديگر هم عرضه ميشود
براي خريد اين مجموعه ابتدا محصول را دريافت سپس هزينه آن را پرداخت نماييد

خريد مستقيم پستي

براي اين كار به سايت http://inforosh.com مراجعه كرده و در بخش روانشناسي گزينه رسيدن به تمام اهداف و آرزوهايتان را كليك كرده و روي گزينه خريد پستي كليك كنيد فرم را پر كرده و مسئوا بخش پشتيباني در اولين فرصت براي شما تماس گرفته و با هماهنگي شما آن را برايتان ارسال ميكند.و شما پس از دريافت محصول پول را به مامور پست پرداخت نماييد.

براي اطلاعات بيشتر در زمينه خود هيپنوتيزم به وبلاگ http://kabok.parsfa.com مراجعه فرماييد

و براي توضيحات بيشتر اين مجموعه با شماره هاي 09118506072 و 09352191655 تماس حاصل فرماييد



خريد مستقيم پستي
 
بالا