برگزیده های پرشین تولز

Behnam nik dehghan

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 ژانویه 2021
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
0
سن
29
محل سکونت
تهران، اندیشه، فاز۴
گاهی‌اوقات پیش می‌آید که نیاز داریم یک ویدئوی مهم را در گوشی خود دانلود کنیم تا همیشه آن را در اختیار داشته باشیم و در زمان مناسب تماشایش کنیم. لایو اینستاگرام هم از این قاعده مستثنا نیست. مثلاً ممکن است یک لایو آموزشی در اینستاگرام برگزار شده باشد که بخواهیم آن را در گوشی خود داشته باشیم و هر‌از‌گاهی به آن رجوع کنیم. برای این منظور، باید آن را دانلود کنیم. اما چگونه می‌توان لایو اینستاگرام را دانلود کرد؟

%D9%86%D8%AD%D9%88%DB%80-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%88-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85.jpg


معرفی برنامه‌های دانلود لایو اینستاگرام

ضبط لایو در اندروید

  1. روش اول) چندین نرم‌افزار ضبط ویدئو از صفحۀ گوشی برای ضبط لایو وجود دارد. البته این روش، به علت بالارفتن حجم ویدئوی در حال ذخیره، روش چندان مناسبی نیست، اما باز هم کارآیی خاص خودش را دارد. برنامۀ AZ Screen Recorder برای گوشی‌های اندروید مناسب است.
  2. روش دوم) اپلیکیشن Story Saver for Instagram از ما می‌خواهد که اکانت اینستاگرام‌ خود را وارد کنیم. برای دانلود لایو هم کافی است وارد لایو موردنظرمان شویم، روی آیکون «سه‌نقطه» کلیک کنیم و Copy Link را بزنیم. سپس لینک کپی‌شده را در اپلیکیشن وارد کنیم و لایو را دانلود کنیم.
ضبط لایو در IOS

روش اول)
در سیستم‌های IOS قابلیت ضبط از صفحۀ گوشی به‌طور پیش‌فرض وجود دارد. برای این منظور، کافی است از دستورالعمل‌های زیر پیروی کنیم:

  • به تنظیمات (Settings) برویم و روی «Control Center» و سپس «Customize Controls» بزنیم.
  • حالا دو سر‌شاخه به نام‌های Include و More Controls خواهیم دید:
    • Include: هر ابزاری که در این بخش قرار بگیرد، به‌صورت مستقیم از طریق مرکز کنترل IOS، قابل دسترسی خواهد بود.
    • More Controls: ابزارهایی که در این بخش هستند، در مرکز کنترل وجود ندارند.
  • اگر قابلیت Screen Recording در بخش Include نبود، باید در فهرست پایین دنبالش بگردیم، سپس علامت مثبت یا جمع (+) سبزرنگ کناری آن را بزنیم تا به مرکز کنترل اضافه شود.
بعد از انجام این تنظیمات، وارد صفحۀ لایو موردنظرمان که می‌خواهیم ضبط کنیم بشویم. سپس مرکز کنترل (Control Center) را باز کنیم و قابلیت ضبط را فعال کنیم. لایو برای ما ضبط و در حافظۀ گوشی‌ ذخیره می‌شود.

روش دوم) اپلیکیشن Story Reposter یک برنامۀ رایگان برای کسانی است که با سیستم‌عامل IOS سروکار دارند. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانیم لایوهای مورد علاقه‌مان را دانلود و تماشا کنیم.

برای آشنایی بیشتر با ترفند‌های لایو اینستاگرام پشنهاد می‌کنم حتما سایت نیماتودی رو دنبال کنید.
 
بالا