برگزیده های پرشین تولز

آموزش درست کردن دسر انبه خوش طعم

elhamamiran

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2018
نوشته‌ها
303
لایک‌ها
24
سن
33
deser-anbe-min.jpg
دسر انبه از دسرهای خوشمزه و عالی است که بخاطر طعم بی نظیرش بسیار پرطرفدار می باشد. این دسر مجلسی شیک و بسیار سبک، عالی و بی نهایت خوشمزه است و به راحتی با مواد ساده در منزل قابل تهیه است.

برای کسانی که عاشق مهمان هستند و برای پذیرایی از مهمانان خود دنبال خوراکی های متنوع و بسیار شیک هستند، درست کردن انواع دسرها پیسنهاد خوبی است. مانند دسر انبه، دسر آناناس، ، دسر هلو، دسر سیب و...

به هر حال اگر با طرز تهیه دسر انبه آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی وب سایت بارونک، مواد لازم و طرز تهیه دسر انبه را آماده کرده ایم تا شما بتوانید با این آموزش ساده به راحتی در منزل این دسر خوشمزه و علی را درست کنید.
مواد لازم دسر انبه
انبه خرد شده 4 عدد
کرم کارامل 2 بسته
شیر 2 لیوان
بستنی خانوادگی انبه 1 بسته
مراحل تهیه و درست کردن دسر انبه

1. برای درست کردن دسر انبه، ابتدا در یک قابلمه کوچک کارامل را با شیر مخلوط می کنیم و روی حرارت می گذاریم.

2. شیر و کارامل را مرتب هم می زنیم تا به جوش بیاید. وقتی به جوش آمد، از روی حرارت برمی داریم و صبر می کنیم تا کمی از حرارت بیفتد.

3. بستنی را به دمای محیط می رسانیم و همراه با انبه خرد شده و مخلوط شیر و کارامل خنک شده داخل مخلوط کن می ریزیم و خوب میکس می کنیم.

4. حالا دسر میکس و آماده شده را در لیوان های مورد نظر می ریزیم و به مدت 4 ساعت در یخچال می گذاریم تا خنک شده و ببندد.

5. در پایان دسر آماده شده را از یخچال در می آوریم و با تکه های انبه تزیین و سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این دسر خوشمزه و عالی لذت ببرید.
 
بالا