برگزیده های پرشین تولز

آموزش رایگان آیلتس به صورت آنلاین

Mojtaba-etemadizade

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 ژانویه 2017
نوشته‌ها
12
لایک‌ها
2
سن
38
آموزش رایگان آیلتس به صورت آنلاین
IELTS Free Online Education

ما بر این باور هستیم که در راستای رشد معنوی و فرهنگی کشورمان می بایست بی وقفه تلاش کنیم. به نظر اکسیر، کمک به افزایش دانش فردی و اجتماعی بسیار گرانقدر است؛ به همین جهت، تیم اکسیر پس از برگزاری چندین جلسه ی هیئت مدیره، در تابستان 93 تصمیم گرفت تا بودجه ی بسیار بالایی را برای آموزش کاملا رایگان و بصورت آنلاین، در حوزه ی آموزش زبان های خارجی به ویژه زبان انگلیسی و آزمون آیلتس در اختیار عموم ایرانیان و فارسی زبانان عزیز سرتاسر جهان قرار دهد.

هم اکنون، اکسیر تعداد بسیار زیادی ویدیو، متون آموزشی، تصاویر و پادکست صوتی رایگان تهیه کرده است تا تمام کسانی که قادر به شرکت در کلاس های حضوری نیستند و یا توانایی هزینه کردن را ندارند، بتوانند بصورت خودآموز خود را برای آزمون آماده کنند. این آموزش ها همچنین برای کسانی که در کلاس ها نیز شرکت می کنند می توانند بسیار مفید واقع شوند.


آموزش رایگان آیلتس به صورت متن:

وبسایت اکسیر آیلتس به آدرس IELTS-Elixir.com مرجعیست که به صورت تخصصی به تولید محتوا در رابطه با آموزش IELTS می پردازد. این مطالب آموزشی به زبان فارسی برای فارسی زبانان عزیز سراسر جهان تهیه گشته است و شما می توانید از طریق منو های رنگی بالای همین وبسایت، به تمامی آن ها دسترسی داشته باشد. این آموزش های رایگان شامل چهار مهارت آزمون آیلتس یعنی ریدینگ آیلتس (IELTS Readingرایتینگ آیلتس (IELTS Writingلیسنینگ آیلتس (IELTS Listening) و همچنین اسپیکینگ آیلتس (IELTS Speaking) بوده و دانش عمومی زبان (گرامر یا دستور زبان، واژگان انگلیسی و لهجه و تلفظ) را نیز در بر می گیرد. سوالات متداول آیلتس نیز به همین شکل کاملا پاسخ داده شده اند و در صورت داشتن سوالات بیشتر، شما می توانید سوال خود را در بخش پرسشکده ی اکسیر مطرح کرده و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت کنید.


آموزش رایگان آیلتس به صورت تصویری با عکس:

با دنبال کردن اکسیر آیلتس در شبکه های اجتماعی و عضو شدن در کانال تلگرام آموزش آیلتس مجموعه ی اکسیر، با حجم بی سابقه ی دیگری از مطالب آموزشی آیلتس رو به رو خواهید شد. این آموزش ها عموما به صورت تصویری همراه با طراحی های گرافیکی جذاب و به صورت interactive بوده و تاثیر بسزایی در آموزش IELTS دارد. نمونه ی آموزش های تصویری آیلتس را در آموزش تصویری کالوکیشن های انگلیسی و آموزش تصویری اصطلاحات انگلیسی ببینید.


آموزش رایگان آیلتس به صورت ویدیویی:

تاکنون، تعداد بسیار زیادی ویدیوی آموزشی آیلتس با تکنولوژی پرده کروماکی (و همچنین معروف به پرده سبز) برای عزیزان متقاضی آزمون آیلتس تهیه گشته است. تهیه ی این ویدیو ها بسیار زمان بر و پرهزینه بوده اما به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. برای دسترسی به این آموزش های ویدیویی آیلتس، مطالب آموزشی وبسایت اکسیر آیلتس را از منوهای رنگی بالای سایت انتخاب کنید. در هر مطلب آموزشی، ویدیوی مربوطه قرار داده شده است. شما همچنین می توانید این ویدیوها را در کانال آپارات اکسیر آیلتس تماشا کنید.


آموزش رایگان IELTS در شبکه های اجتماعی:

شما همچنین می توانید در هرکجای دنیا که هستید از مطالب آموزشی آیلتس تولید شده توسط اکسیر آیلتس و شروع دوره آیلتس در آموزشگاه آیلتس اکسیر با دنبال کردن شبکه های اجتماعی ما باخبر شوید.همکاران ما همچنین در حال تهیه ی روزافزون مطالب آموزش رایگان آیلتس می باشند.
 
بالا