برگزیده های پرشین تولز

آموزش روش همگام‌سازی بین مخاطبین ویندوز 10 و IOS

sanjary

Registered User
تاریخ عضویت
29 اکتبر 2017
نوشته‌ها
99
لایک‌ها
1
سن
35
در این عصر و زمان از تکنولوژی استفاده از دستگاه های هوشمند به مراتب خیلی بیشتر از کامپیوترهای خانگی و لپ تاپ ها است، از این رو نمیتوان خیلی به کامپیوترها بسنده کرد و استفاده ی آن ها را محدود کرد. خیلی از کاربران تمایل دارند ارتباطی بین ویندوز خود و دستگاه های هوشمند خود برقرار کنند تا بتوانند استفاده ی خود را بهینه و سریع تر کنند، ما در این مقاله قصد داریم تا نحوه ی پشتیبانی ویندوز 10 را از نسخه های iPhone را به شما آموزش دهیم.

همگام سازی مخاطبین بین ویندوز 10 و IOS

این روزها کاربران بیشتر گزینه های نوت بوک، آیفون یا آیپد را برای مصارف شخصی و روزانه خود انتخاب می کنند. اما مشکلی که در اغلب موارد وجود دارد عدم همگام سازی بین پلتفرم های دستگاه ها است که نمی توانند به راحتی با یکدیگر هماهنگ شوند. اگر از یک حساب مایکروسافت برای سیستم خود استفاده می کنید، نیاز است که همگام سازی مخاطبین را بین دو دستگاه خود انجام دهید.

iOS خود را باز کنید، به تنظیمات بروید و سپس به Accounts & Passwords اسکرول کنید.

iOS.jpg


بر روی Add Account کلیک کنید.

iOS-1.jpg

Outlook.com را انتخاب کنید.

iOS-2.jpg

با آدرس ایمیل و گذرواژه ی خود به Outlook.com وارد شوید سپس درخواست دسترسی را تایید کنید.

iOS-3.jpg


مواردی که قصد همگام سازی آنها را دارید، تغییر دهید. به عنوان مثال ما قصد داریم در این جا تنها مخاطبین را همگام سازی کنیم.

iOS-4.jpg


اما در رابطه با iCloud برای اپلیکیشن People در ویندوز 10 چه چیزی وجود دارد؟

متاسفانه اپل از این اپلیکیشن در ویندوز 10 پشتیبانی نمی کند. شما بایستی این مورد را به صورت دستی انجام دهید. برای این کار لازم است که مخاطبین خود را به اپلیکیشن People خود اضافه کنید.شما همچنین می توانید نحوه همگام سازی خود را نیز مدیریت کنید. بر روی منوی Fetch New Data بزنید، روی گزینه ی کلیک و مخاطبینی که قصد دارید تا آن ها را همگام سازی کنید انتخاب نمایید.

iOS-5.jpg


راه های بیشتری وجود دارد که بتوانید سرویس های ویندوز 10 خود را با iOS ادغام و همگام سازی کنید. که در مقاله های بعدی بیشتر به آن ها خواهیم پرداخت.​
 
بالا