برگزیده های پرشین تولز

آموزش زبان برنامه نویسی ++C

Moein TN

Registered User
تاریخ عضویت
26 اکتبر 2017
نوشته‌ها
340
لایک‌ها
52
سن
25
زبان برنامه نویسی C++ به عنوان توسعه ای بر زبان برنامه نویسی C به وجود آموده است. یادگیری این زبان به هیچ پیش نیازی احتیاج ندارد، لذا می توان به عنوان اواین زبان به یادگیری آن پرداخت. از این رو زبان های برنامه نویسی C و C++ از پر طرفدارترین زبان ها به شمار می روند. زبان برنامه نویسی C++ برای شرکت هایی که نیاز به برنامه نویسی شی گرا با عملکرد بالا و یا کنترل سخت افزاری مستقیم دارند، محبوب است.

از مزایای زبان برنامه نویسی C++ می توان به موارد زیر اشاره نمود:
-سیستم قوی type کمک می کند تا از خطاها جلوگیری شود.
-برنامه نویسی کاربردی را با شی گرا ترکیب می کند . برنامه نویسان می توانند تصمیم بگیرند که کدام یک بهتر کار را در دست می گیرد.
-می توان با عناصر زبان ساده برنامه نویسی را انجام داد.

و اما برخی از معایب این زبان عبارتند از:
-کتابخانه ابزارهایی که به اندازه زبان های دیگر گسترده نیستند. گاهی اوقات در سیستم های مختلف، متفاوت عمل می کنند. ممکن است برخی از ابزارها در دسترس نبوده و یا متقابلاً ناسازگار باشند.
-برخی از ویژگی های پیشرفته برای استفاده، بسیار پیچیده است.

در این پکیج آموزشی ابتدا تاریخچه کوتاهی از C++ ارائه می گردد، سپس به برخی از مزایا و معایب این زبان اشاره می شود. این دوره آموزشی مفاهیمی از قبیل متغیرها و عملگرها، اصطلاحات، شاخه و ساختار حلقه، آرایه ها و اشاره گرها، توابع، ورودی و خروجی فایل، برنامه نویسی شی گرا و توابع کتابخانه ای استاندارد را پوشش خواهد داد. هم چنین در این دوره برخی از کدهای واقعی C++ ارزیابی و نوشته خواهند شد.

این دوره آموزشی که توسط مؤسسه Educator تهیه شده، در وب سایت 118فایل برای شما کاربران محترم ارائه گردیده است.
منبع:118File
باتشکر از سایت خوب پرشین تولز
 
بالا