برگزیده های پرشین تولز

آموزش ساخت برنامه iOS بدون کدنویسی در یک ساعت

Moein TN

Registered User
تاریخ عضویت
26 اکتبر 2017
نوشته‌ها
340
لایک‌ها
52
سن
25
آیا تا به حال سعی کرده اید برنامه آیفون را از ابتدا کدنویسی کنید؟ آیا وقت زیادی صرف کرده اید که چگونگی کدنویسی با چند زبان مختلف را یاد گرفته تا پروژه خود را در آخرین ثانیه کامپایل نکنید؟ آیا شما می خواهید برنامه خود را بدون نیاز به برنامه نویسیدر app store منتشر کنید؟ آیا توسعه دهندگان یک برچسب قیمت چند هزار دلاری را به شما، تنها برای ایجاد برنامه تان داده اند؟

با استفاده از این دوره شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک برنامه iPhone یا iPad را از ابتدا و بدون هیچ گونه برنامه نویسی ایجاد نمایید. هم چنین شما نحوه نمونه برداری، طراحی و انتشار برنامه ها در app store را خواهید آموخت.

بهترین بخش این دوره ساده بودن روند آن می باشد که شما می توانید نمونه اولیه یا یک برنامه را در کمتر از یک ساعت ایجاد نمایید. این دوره برای مبتدیانی که مایل به ایجاد یک برنامه برای خود یا دیگران هستند، مناسب می باشد. لازم به ذکر است که این دوره، یک دوره توسعه فنی نیست. به طور عمده، تمرکز دوره آموزشی مذکور بر چگونگی ایجاد برنامه قابل اجرا در app store می باشد. اگر می خواهید یک برنامه را در app store آپلود کنید، باید یک حساب توسعه دهنده دریافت نمایید.

هم چنین به یک کامپیوتر Mac نیاز خواهید داشت. اما اگر قصد دریافت یک حساب توسعه دهنده ندارید، باید XCode را از Mac app store خریداری نمایید. استفاده از سیستم عامل Loin برای اکثر نسخه های فعلی XCode بسیار توصیه می شود.

در این دوره از پلت فرم buzztouch استفاده خواهد شد. معمولا هنگام توسعه برنامه ها، جدیدترین نسخه نرم افزاری بهترین گزینه برای توسعه نرم افزار می باشد.
در طول این دوره به شما آموزش داده خواهد شد که در راستای ارائه طرح پیشنهادی از سوی مشتری، چگونه برنامه ها را برای دیگران ایجاد نمایید. با استفاده از این دوره و ساخت برنامه های متعدد برای دیگران به راحتی می توانید در آمد کسب کنید.

اگر جزء افراد زیر می باشید، توصیه می کنیم این دوره را خریداری نمایید:

- مبتدیانی که قصد دارند همین امروز برنامه های خود را منتشر کنند.
- افرادی که می خواهند برنامه خود را منتشر کرده و آن را به رزومه خود بیفزایند.
- افرادی که قصد دارند با ساختن برنامه برای دیگران، درآمد کسب نمایند.
- طراحانی که تمایل دارند سریعترین ایده های نمونه اولیه برنامه را ارائه دهند.
- کسب و کارهای کوچکی که نمی خواهند یک توسعه دهنده را استخدام کنند
.
لازم به ذکر است که این دوره برای برنامه نویسان با تجربه ای که می دانند چه کاری انجام می دهند، مناسب نخواهد بود. این دوره برای کسانی است که نمی خواهند به کد نویسی بپردازند و یا نقطه شروع آسانتری نسبت به دوره های سنتی برنامه نویسی می خواهند.

باتشکر از ادمین عزیز وب سایت پرشین تولز
منبع:118فایل
 
بالا