برگزیده های پرشین تولز

آموزش طرز تهیه و پخت کباب کوبیده خوشمزه در منزل مواد لازم و روش درست کردن

farshad_2010

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 ژوئن 2017
نوشته‌ها
69
لایک‌ها
12
سن
21
برای پختن این کباب کوبیده خوشمزه ابتدا پیاز را رنده می کنیم.سپس اب ان را گرفته و دور بریزید.بعد از اینکار پیاز را به گوشت اضافه کرده و ان هارا با هم چرخ کنید.سپس بقیه مواد گفته شده را به مخلوط گوشت و پیاز اضافه کنید و انهارا ورز دهید بگذارید چند ساعت استراحت کنند.بعد از اینکه گذشت چندین ساعت ان هارا به سیخ بکشید و ان را مباب کنید و یا درون فر انرا بپزید.حلا کباب کوبیده گوسفندی ما حاضر است.ان را می توانید با پیاز و گوجه و ... میل بفرمایید.

دستور پخت کباب کوبیده



آموزش طرز تهیه و پخت کباب کوبیده خوشمزه در منزل مواد لازم و روش درست کردن

کباب کوبیده

مواد لازم برای پخت:

گوشت گوسفند یک کیلوگرم

جوش شیرین نصف قاشق چایخوری

تخم مرغ یک عدد

پیاز 250 گرم

نمک به مقدار لازم

دستور پخت این کباب خوشمزه:

پیاز را رنده کرده ابش را بگیرید و دور بریزید.گوشت و پیاز را دوباره چرخ کرده بقیه مواد را در ان ریخته و خوب ورز دهید و بگذارید چند ساعت بماند.سپس به سیخ کشیده و روی حرارت ملایم کباب کنید و یا در فر قرار دهید.

نکته:برای انکه کباب کوبیده نریزد,باید در چرخ کردن و ورز دادن دقت شود با استفاده از تخم مرغ و جوش شیرین احتمال ریختن کباب بسیار کم می شود.در مورد کباب کوبیده در گوشت انتخابی باید دقت کافی داشته باشید که گوشت ها نه چرب و نه کم چرب باشند.



مواد لازم برای پختن کباب کوبیده



امیدوارم از این اموزش درست کردن و پختن کباب کوبیده خوشمزه نهایت لذت را برده باشید.تا اموزش بعدی همگی شما را به ایزد تعالی می سپارم.خداحافظ
منبع
 
بالا