برگزیده های پرشین تولز

آموزش فتوشاپ برای عکاسان

Moein TN

Registered User
تاریخ عضویت
26 اکتبر 2017
نوشته‌ها
340
لایک‌ها
52
سن
25
فتوشاپ نرم افزاری است که توسط شرکت Adobe توسعه یافته و برای ویرایش عکس ها به صورت حرفه ای، بسیار کاربرد دارد. پس بی شک این نرم افزار برای عکاسان امروزی، ابزاری ضروری محسوب می شود.
در این دوره آموزش فتوشاپ ویژه عکاسان، به شما تکنیک های پیشرفته از جمله لمس کردن، اصلاح و بهبود تصاویر دیجیتالی و اسکن شده، آموزش داده خواهد شد.

این دوره برای کاربرانی که در حال حاضر دانش پایه ای در Adobe Photoshop دارند، طراحی شده است. در این فیلم های آموزشیابتدا نحوه سازماندهی تصاویر، آموزش داده خواهد شد و سپس برخی از تکنیک های اساسی عکاسی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در این دوره به شما نشان داده خواهد شد که چگونه نویز های دیجیتالی فیلتر ها، کانال ها و پلاگین خام را کاهش دهید. پس از آن یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از ابزار فتوشاپ شامل ابزار کپی کننده (Clone tool) و ابزار رتوش (Healing tool) تصاویر خود را اصلاح کنید.

این آموزش ویدئویی موضوعاتی مانند افزایش وضوح تصویر، حذف تحریفات، اصلاح چشم انداز و کار با چندین عکس را پوشش می دهد. شما توسط این دوره استفاده از جلوه های خلاقانه برای تار کردن تصویرتان را آموزش خواهید دید، هم چنین چگونگی خلق جلوه های نور سفارشی و نحوه تبدیل تصویر به سیاه و سفید را یاد خواهید گرفت.

این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه با استفاده از تکنیک های dodging و غیره، پرتره های خود را بهبود بخشیده و تصویر را با منحنی ها تنظیم کنید. در نهایت برخی نکات و ترفند ها از جمله افزودن یک حاشیه تزئینی، ذخیره قالب های سفارشی و پیر کردن یک عکس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

پس از یادگیری این دوره آموزشی مبتنی بر کامپیوتر، شما قادر خواهید بود از چندین تکنیک برای ویرایش تصاویر عکاسی خود استفاده کنید. هم چنین فایل های تمرینی موجود در این دوره به شما این امکان را می دهد که در طول درس ها، با مدرس آن همراه شوید.
منبع:118فایل
 
بالا