برگزیده های پرشین تولز

آموزش فروش خدمات

behidoco

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 می 2017
نوشته‌ها
48
لایک‌ها
3
محل سکونت
اصفهان
به منظور گسترش فروش خدمات بنگاههای اقتصادی، کارشناس سازمانها نیازمند درک مناسب از ابعاد خدمات هستند و باید در جهت توانمند سازی مهارتهای خود برای شروع فعالیت در این بازار و فروش خدمات برای رسیدن به تارگتهای فروش تلاش کنند. لذا پس از بررسی و مطالعه، مباحث مربوط به فروش و مارکتینگ خدمات تدوین گردید.

۱ ـ تعریف و اهداف:
این دوره، یکی از دوره های کوتاه مدت در زمینه مارکتینگ و فروش است که با هدف آشنایی تیم فروش سازمانهای خدمت محور با قابلیت فروشنگان و طراحی و مدیریت سیستم های تجارت الکترونیکی و رفع موانع جهت استفاده از پتانسیل موجود در تجارت الکترونیکی می باشد.

۲ ـ مهارت های دانش آموختگان:
دانش آموختگان این دوره قادر خواهند بود به عنوان کارشناس فروش و امور مشتریان، تکنیکهای کاربردی در فروش و نجوه تعامل مشتریان اطلاعات اولیه کسب کنند.

آنها قادرند با توجه به آموخته های خود با رعایت تمامی جوانب علمی و تجربی و با توجه به نیازهای سازمان خود، راه حل های بهینه را انتخاب کرده و به مشتری ارائه دهند.




آموزش بازاریابی خدمات from Mehdi Emsaki
شما میتوانید مقاله دیگر ما را به عنوان”نقش فناوری های نوین در ارائه خدمات بازرگانی” را مطالعه فرمایید
منبع:بهیدو
 
بالا