برگزیده های پرشین تولز

آموزش فروش فالوور اینستاگرام و کسب درامد میلیونی از آن

ایا از مطلب ما خوشتون اومد؟

  • ممنون واقعا عالی بود

    Votes: 0 0.0%
  • نه اصلا خوب نبود

    Votes: 1 100.0%

  • Total voters
    1

mohammadjarahi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 می 2018
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
1
سن
24
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیران و اعضای محترم در این تاپیک میخواهم به شما یاد بدهم که چگونه از طریق فروش فالوور اینستاگرام را به شما دوستان عزیز یاد بدهم . اگر قصد دارید از طریق فروش فلوور و لایک اینستاگرام کسب درآمد کنید این تاپیک میتونه به شما کمک بزرگی کنه . خب بریم سراغ اصل آموزشJ


آموزش فروش فالوور اینستاگرام از 0 تا 100 :



همان طور که میدانید شبکه ی اجتماعی اینستاگرام در جهان و ایران طرفداران بسیار زیادی را دارد اینستاگرام یک شبکه ی اجتماعی بسیار محبوب در بین افراد شده است که خیلی از افراد از ام کسب درامد میکنند .

خیلی از افراد که صاحب کسب و کار میباشند از طریق اینستاگرام کسب و کار خود را رشد میدهند البته اینم بگم که اینستاگرام جای بسیار مهمی است برای برند سازی کسب و کار خود (سعی بر این دارم در تاپیک بعدی راجب این موضوع حرف بزنم)

در این تاپیک قصد دارم را با فروش لاایک و فالوور اینستاگرام اشنا کنم.


شما خیلی راحت میتوانید از طریق فروش فالوور و لایک اینستاگرام به درامد میلیونی در ماه دست پیدا کنید .


مراحل فروش فالوور و لایک و ویو اینستاگرام:

مرحله اول:

در مرحله ی اول شما باید یک وبسایت برای خود طراحی کنید . که برای طراحی سایت اصلا به هیچ برنامه نویسی نیاز ندارید. شما باید از طریق سایت ساز ها مثل وردپرس و جوملا و... یک وبسایت برای خود راه اندازی کنید .(به هیچ کد نویسی نیاز ندارید)


مرحله دوم :

در این مرحله باید وبسایت خود را به یک وبسایت فروشگاهی تبدیل کنیم . با توجه به سایت سازیی که انتخاب کرده اید وبسایت خود را به یک وبسایت فروشگاهی تبدیل کنید .(که باز هم به هیچ علم برنامه نویسی نیاز ندارد)


مرحله سوم :

مرحله ی سوم توسعه وبسایت شما است در این مرحله شما باید وبسایت خودتان را توسعه بدهید . زیبا سازی صفحات وبسایت . ساخت صفحات داخلی مثل درباره ما و تماس با ما / ساخت پلن برای وبسایت خود / زیبا سازی صفحات و...


مرحله چهارم:

تهیه درگاه پرداخت شما باید برای وبسایت خود درگاه پرداخت بگیرید که برای درگاه پرداخت میتونید از سایت زرین پال استفاده کنید .با ثبت نام در زرین پال میتوانید یک درگاه پرداخت واسط بگیرید بدون نیاز به هیچ هزینه ی خاص و اضافی.



مرحله پنجم :

سئو و بهینه سازی سایت خود / در قدم پنجم شما باید وبسایت خود را با سئو و بهینه سازی وبسایت خیلی راحت بدون 0 تومان هزینه اضافی میتوانید فروش خود را 100 برابر کنید پس شما باید در کسب و کار اینترنتی خود بحث سئو را جدی بگیرید .

این 5 مرحله مراحل اصلی و اساسی کسب درامد میلیونی از راه اندازی خدمات اینستاگرام میباشد در تاپیک های بعدی بیتشر شما را با این مباحث اشنا خواهیم کرد .

این تاپیک بیشتر ادامه نمیدم . در صورتی که هرگونه سوالی دارید توی این پست قرار بدین تا در اولین فرصت جواب شما را بدهم


منبع : آکادمی سبز
 
بالا