برگزیده های پرشین تولز

آموزش مکالمه زبان انگلیسی در کلاس آیلتس

saharnaz1001

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 ژوئن 2017
نوشته‌ها
11
لایک‌ها
1
سن
33
آموزش مکالمه زبان انگلیسی : کلاس های آموزش زبان انگلیسی بر اساس مکالمه زبان انگلیسی بر طبق کتب (American English File (Second Edition میباشد که به تازگی به چاپ دوم و جدید تری رسیده که پوشش کاملی از دانش زبانی را از سطح ابتدایی تا پیشرفته برای زبان آموزان تحت پوشش قرار میدهد. این کتب بر اساس تکیه بر مهارت مکالمه زبان انگلیسی زبان آموزان و تقوقیت تمامی مهارتهای زبان آموزان در کلاس زبان پیش میرود.



آموزش مکالمه
بهره گیری از این کتب به زبان آموز این امکان را میدهد که در زمانی کوتاه بالاترین بازده را از دوره های گذرانده بدست آورند.

همچنین از سری کتب Vocabulary in Use دانشگاه کمبریج برای ارتقای سطح واژگان و آشنایی با کاربرد درست واژگان برای زبان آموزان بهره گیری کرده است. این کتب متعلق به دانشگاه کمبریج میباشد و از جمله پر طرفدارترین و پر بازده ترین کتب آموزش واژگان انگلیسی محسوب میشوند. این کتب نقش کمکی در طی دوره های آموزش مکالمه زبان انگلیسی را به عهده دارند و دایره واژگان زبان آموز را در سمتی جهت دار ارتقا میبخشند.



همچنین در دوره های آموزش مکالمه زبان انگلیسی از سری کتب کمکی Grammar in Use نیز کمک می گیرد و که مناسب با سطح زبان آموزان کتاب مورد نظر را به شما عزیزان معرفی می کنند.


کتاب Grammar in Use



آموزش مکالمه زبان انگلیسی

برای اطلاع از سطح کنونی زبان خود می توانید به بخش تعیین سطح مکالمه که به شکل رایگان در وب سایت مراجعه نمایید .

دوره های آموزش مکالمه زبان انگلیسی همچنین میتوانند به صورت پیشنیاز برای علاقه مندان به شرکت در دوره های آموزش آیلتس و یا دوره های آموزش تافل نیز مورد استفاده و بهره گیری شما عزیزان قرار گیرد.



آموزش آیلتس (آموزش ielts)
آزمون آیلتس شامل دو نوع آزمون آکادمیک و جنرال میباشد که وابسته به هدف زبان آموز از گرفتن مدرک ایلتس متفاوت میباشند. عموما آزمون آیلتس آکادمیک مناسب متقاضیان ادامه تحصیل و آزمون آیلتس جنرال مختص متقاضیان مهاجرت و اقامت میباشد.

تمامی متقاضیان میتوانند فارغ از سطح کنونی زبانی خود و با یاری گرفتن وارد دوره های گوناگون کلاس آیلتس شوند چرا که ما بیش از هر فرد دیگری اهمیت آزمون و محدودیت زمانی متقاضیان را در نظر داریم.

دوره IELTS بر اساس چهار مهارت Listening , Speaking , Reading , Writing به طور تلفیقی و مجزا برگزار میشود.

در دوره های آمادگی آزمون IELTS در آموزشگاه زبان ایران کمبریج علاوه بر سری کتب Cambridge IELTS دانشگاه کمبریج ، سری کتب Grammar for IELTS و Vocabulary for IELTS نیز با متقاضیان کار میشود.



اطلاعات دوره های آموزش IELTS در جدول زیر به شکل کاملا خلاصه برای شما عزیزان ارایه شده است.

کلاس آیلتس – آموزش IELTS – آموزش آیلتس
برای اطلاع از سطح خود برای شرکت در دوره های آموزش IELTS می توانید به بخش تعیین سطح آیلتس که به شکل رایگاه در وب سایت مراجعه نمایید .
 
بالا