برگزیده های پرشین تولز

javadnabavi

Registered User
تاریخ عضویت
19 اکتبر 2015
نوشته‌ها
79
لایک‌ها
28
محل سکونت
ساری

حتما همه شما بار ها در فضای مجازی مهر گرافی های فلزی را دیده اید. طرح های جذابی که یک شعار یا متن خاص را با شکلی شبیه فلز نمایش می دهند و احتمالا با خود فکر کرده اید که چطور میتوان این طرح ها را ایجاد کرد. این طرح ها خصوصا در بین طرفداران تیم های فوتبال بسیار جا باز کرده و شعار های خاصی را به این شکل ایجاد میکنند. البته بعضی از کار ها بسیار حرفه ای ولی بعضی در سطح پایینی انجام می شوند. اما در این آموزش یاد خواهید گرفت که چطور به شکلی کاملا حرفه ای یک مهر گرافی فلزی ایجاد کرده و مورد تحسین دیگران قرار بگیرید.

مهر گرافی فلزی چیست؟
اصولا به طرح هایی که توسط کامپیوتر و به شکل مهر های قدیمی طراحی می شوند، مهر گرافی گفته می شود. سبک قدیمی و اصیل این طراحی که همان طراحی مهر گرافی قدیمی است سال هاست در جا های مختلف کاربرد داشته و استفاده می شود.

اما اخیرا نوع خاصی از این مهر گرافی ها به وجود آمده که به مهر گرافی فلزی معروف است. این نوع مهر گرافی جذابیت بیشتری نسبت به نوع ساده و قدیمی آن دارد که همین امر باعث شده طرفداران بسیاری پیدا کند.

در تصویر زیر، دو طرح سمت چپ مهر گرافی فلزی و طرح سمت راست مهر گرافی معمولی است.


چگونه یک مهر گرافی فلزی بسازیم؟
معمولا کاربران اینستاگرام در مواجهه با این طرح های زیبا، به دنبال اپلیکیشن خاصی می گردند تا بتوانند خودشان چنین طراحی هایی انجام دهند. اما باید خدمت شما عرض کنم که اینکار فقط و فقط توسط فتوشاپ قابل انجام است و البته نیاز به یک طراح مجرب و حرفه ای دارد.

در این آموزش ویدیویی از وب تستر، می خواهیم از ابتدا و به صورت قدم به قدم نحوه طراحی مهر گرافی فلزی را برای شما آموزش دهیم. این آموزش مناسب همه افراد از مبتدی تا پیشرفته است و تمامی مراحل، ریز به ریز توضیح داده شده اند.
برای خرید این آموزش فقط با قیمت 4 هزار تومان اینجا کلیک کنید.

در زیر نمونه های ساخته شده در این آموزش را می بینید :

perspolis.jpg

mohr_webtoaster.jpg


این آموزش چه ویژگی هایی دارد؟
در این آموزش ویدیویی سعی کردیم با زبانی ساده و قابل درک برای همه افراد، مرحله به مرحله روند انجام کار را توضیح دهیم. در این بسته آموزشی سه فایل ویدیویی وجود دارد به همراه یک نرم افزار خطاطی کامپیوتری وجود دارد.

در فایل اول ویدیویی، مراحل ساخت یک مهر گرافی متنی را به صورت کامل و همراه با توضیحات مدرس فرا می گیرید. دو ویدیوی بعدی هم مراحل ساخت لوگوی تیم های استقلال و پرسپولیس به صورت مهر گرافی فلزی را به صورت مرحله به مرحله به شما نشان میدهند. شما ابتدا باید فایل اول را مشاهده کرده و نحوه انجام کار را به صورت کامل یاد بگیرید و پس از آن با مشاهده دو ویدیوی بعدی اطلاعات خود را تثبیت کرده و دو مثال حرفه ای از طراحی مهر گرافی فلزی را ببینید.

ویژگی های این مجموعه به صورت خلاصه در زیر آمده است:

  • بیش از ۵۰ دقیقه آموزش ویدیویی در حجم کمتر از ۲۵۰ مگابایت
  • کیفیت HD 720p ویدیو های آموزشی
  • نرم افزار خطاطی چلیپا
  • طراحی لوگوی تیم های استقلال و پرسپولیس به صورت مهر گرافی فلزی
  • طراحی عبارت وب تستر به صورت مهر گرافی فلزی
  • صدای واضح و با کیفیت
برای خرید این آموزش فقط با قیمت 4 هزار تومان اینجا کلیک کنید.
 
بالا