برگزیده های پرشین تولز

آموزش پاراگلایدر در کیش

va13

Registered User
تاریخ عضویت
1 آگوست 2015
نوشته‌ها
3,370
لایک‌ها
7
سن
33
محل سکونت
کیش
آموزش پاراگلایدر در کیش :
پرواز آروزی دیرینه ی انسانهاست و یكی از تفریحات لذتبخش برای گردشگران و به ویژه جوانان پرواز با هواپیمای بدون موتور (گلایدر) بر فراز آسمان جزیره است. پرواز با گلایدر علاوه بر این كه فرصتی است برای تجربه هیجان پرواز كه از امیال دیرینه انسان است، به علاقمندان امكان میدهد كه زیبایی های جزیره را از آسمان تماشا كنند و لذت ببرند.

مسافرانتور لحظه آخری کیشمی توانند از این جاذبه زیبا دیدن کنند

آموزش و پرواز با گلایدر جزیره کیش با همكاری سازمان هواپیمایی كشوری تاسیس گردیده است. علاقمندان می توانند جهت آموزش پرواز با گلایدر در این آموزشگاه ثبت نام نمایند و پس از انجام تمرینات و گذراندن دوره های آموزش زیرنظر مربیان گواهینامه پرواز با گلایدر را دریافت نمایند.
ورود به سايت از طريق پله هاي تعبيه شده در پارک ساحلي مقابل کشتي تسهيل گرديده و به آساني با شناي بر سطح در عرض چند دقيقه مي توان به زنجير لنگر رسيد.همچنين بازديد از درون اين کشتي نيز از حفره شمالي آن امکانپذير مي باشد. البته ورود به بدنه به دليل پوسيدگي آن بسيار خطر ناک است. سايت سمبارون کیش: اين سايت زيبا و نهفته که در غرب کيش و مابين جزيره کيش و هندورابي قرار گرفته است نيز از زيبا ترين ريفهاي مرجاني اطراف کيش مي باشد که در صورت مساعد بودن اوضاع جوي و دسترسي به اين نقطه، شما مي توانيد از زيبا ترين لحظات غواصي خويش در خليج فارس لذت ببريد. دسترسي به سايت سمبارون از طريق اجاره روزانه قايق از بندرگاه کيش و همچنين به هنگام بازگشت از هندورابي امکان پذير است. فاصله سمبارون تا کيش 10 و تا هندورابي 7 کيلومتر مي باشد. عمق اين تپه زير آبي 10 تا 12 متر بوده و گونه هاي متفاوتي از آبزيان خليج فارس در اين نقطه سکنا گزيده اند.
اين سايت مکان مناسبي براي نايت دايو و اسنورکلينگ بوده اما جريان نسبتا شديد آب را در اين نقطه مي بايست در نظر گرفت.
 
بالا