برگزیده های پرشین تولز

آموزش : چگونه رنگ کاشی ها را سیاه کنیم ؟

mrali1234

Registered User
تاریخ عضویت
15 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
796

متاسفانه یکی از نقطه ضعف های ویندوز فون ۸ امکان شخصی سازی ضعیف آن در صفحه هوم اسکرین و کاشی ها است که خوشبختانه قرار است در آپدیت ویندوزفون ۸٫۱ کمی مایکروسافت انعطاف به خرج دهد و امکان گذاشتن بکگراند را برای کاشی ها و صفحه اصلی مهیا کند.


هم اکنون شما می توانید رنگ پس زمینه کاشی ها را به رنگ مختلفی تغییر دهید. برای این کار کافی است به settings رفته و به بخش theme وارد شوید سپس بر روی کادر accent color کلیک کنید. در این قسمت حدود ۲۰ رنگ می بینید که هر کدام را خواستید می توانید انتخاب کنید و وقتی به صفحه اصلی باز می گردید می بینید که رنگ پس زمینه کاشی ها تغییر کرده است.


اما اگر بخواهید رنگ مشکی را به عنوان رنگ پس زمینه کاشی ها انتخاب کنید چه می کنید ؟


همانطور که دیدید در ۲۰ رنگی که در بخش accent color وجود داشت رنگ مشکی وجود نداشت ولی ما به شما یاد می دهیم با یک ترفند ساده بتوانید رنگ پس زمینه کاشی ها را مشکی کنید.


برای این کار به قسمت settings رفته و به بخش ease of access وارد شوید. در این صفحه گزینه high contrast را بر روی ON قرار دهید. حال که به صفحه اصلی بازگردید می بینید که رنگ کاشی ها مشکی شده است.


برای زیباتر شدن کار می توانید صفحه اصلی زیر کاشی ها را سفید قرار دهید تا جلوه بهتری ایجاد شود (مانند عکس بالا)


برای این کار به settings وارد شوید سپس گزینه theme را انتخاب کنید. حال در این قسمت background را بر روی white قرار دهید.


با این کار شما در صفحه اصلی گوشی یا یک ترکیب رنگ سیاه و سفید رو به رو می شوید.


نکته : فعال کردن گزینه high contrast باعث می شود کلا متون بهتر و پر رنگ تر دیده شود و در زیر نور خورشید بهتر است که فعال باشد امام مصرف باتری را بالاتر می برد.
 
بالا