برگزیده های پرشین تولز

آموزش گوگل ادوردز

adsfarsi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 فوریه 2019
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
1
محل سکونت
تهران
گوگل ادوردز (گوگل ادز) پلتفرم تبلیغاتی آنلاین گوگل است که به منظور افزایش فروش، جذب مشتری،افزایش ترافیک وب سایت و برند سازی کسب و کارها طراحی شده است. وقتی شروع به استفاده از گوگل ادوردز کنید مطمئناً بیشتر و بیشتر جذب آن خواهید شد ولی باید مراقب باشید: گوگل ادوردز ساده به نظر می آید ولی کار با آن راحت نیست! و نیاز به تجربه و اطلاعات کافی دارد. خیلیها به دلیل نداشتن اطلاعات و تجربه وارد آن شده و مقدار زیادی از سرمایه خود را از دست میدهند. در این آموزش گوگل ادوردز راهنماییتان میکنیم که از کجا و چطور شروع کنید و بدون نیاز به دانش خاصی خودتون به راحتی تمام کار رو انجام بدید . . .

Google-Ads-Logo.png


آموزش گوگل ادوردز: مرحله ی راه اندازی و ساخت اکانت
قبل از هر چیز برای استفاده از خدمات گوگل ادوردز شما نیاز به ساخت اکانت اختصاصی دارید که به دو صورت امکان پذیر است.راه اول ساخت اکانت توسط شرکت های ارائه دهنده ی خدمات گوگل ادز می باشد و راه دوم اینه که شما خودتون با استفاده از این آموزش گوگل ادوردز اقدام به ساخت اکانت کنید.البته من توصیه میکنم اگر شرایطش براتون دشواره بهتره این کار رو به متخصصین و شرکت های خدمات گوگل ادوردز بسپارید.
توجه داشته باشید در این آموزش گوگل ادوردز و ساخت اکانت نیازی به کریدت کارت نمی باشد و شما خیلی سریع و آسان میتونید اکانت خودتون رو راه اندازی کنید.

ادامه مطلب را در اینجا مطالعه نمایید
 
بالا