برگزیده های پرشین تولز

آموزش SQL سرور 2014 (Video2Brain)

Moein TN

Registered User
تاریخ عضویت
26 اکتبر 2017
نوشته‌ها
340
لایک‌ها
52
سن
25
مایکروسافت SQL سرور، یک سیستم با پایگاه داده ارتباطی می باشد که توسط مایکروسافت توزیع شده و برای اولین بار در سال 1980 با همکاری مایکروسافت و Sybase توسعه یافته است. SQL سرور مبتنی بر استاندارد Open Source SQL است، اما برخی از دستورات اضافی را اضافه میکند.

پایگاه داده ها، پرس و جو و معاملات می توانند به طور مثال به صورت مستقیم از رابط مدیر SQL سرور و یا از طریق هر زبان دیگر، انجام شوند. NET از محیط توسعه یکپارچه مایکروسافت ویژوال استودیو ) IDE ) استفاده میکند. با این حال، یکی از ویژگی های اصلی SQL سرور این است که Transact-SQL دارد: یک زبان برنامه نویسی که در سرور تعبیه شده و اچازه می دهد تا وابستگی ما به زبان های برنامه نویسی خارجی برای درخواست در پایگاه های داده ما کاهش دهد. نسخه فعلی SQL سرور 2014 در مایکروسافت ویندوز با نسخه های مختلف برای برنامه های مختلف در دسترس است.

شما با این پکیج آموزشی زبان SQL و اپراتورهای آن و توابع پیشرفته را مشاهده خواهید کرد و طریقه ایجاد بانک های اطلاعاتی، تغییر آنها، اضافه کردن محتوا و ایجاد درخواست را یاد خواهید گرفت. علاوه بر این به شما نشان داده خواهد شد که Transact-SQL چیست، زبانی که به شما اجازه می دهد قابلیت های برنامه نویسی را در SQL سرور اضافه کنید تا به محیط برنامه نویسیخارجی تکیه نکنید و کارایی بیشتری داشته باشید.

در این دوره Video2Brain نحوه ایجاد پایگاه داده های خود و همچنین ایجاد درخواست های پیچیده به داده های موجود در آنها، با استفاده از موتور SQL سرور 2012 از طریق محیط مدیریت Studio به صورت گام به گام یاد خواهید گرفت. همچنین برای نشان دادن چگونگی کارکرد آن ، یک پایگاه داده کسب و کار با جداول متعدد ایجاد میشود که در آن تمام مفاهیمی را که در این درس آموزش داده شده، اعمال میگردد.
باتشکر از ادمین عزیز وب سایت پرشین تولز
منبع:118فایل
 
بالا