در بازاریابی ایمیلی هیچ گونه حدس و گمانی وجود ندارد.
هنگامی که از هر نرم افزار ایمیل مارکتینگ استفاده می کنید، می تونید پیگیری کنید که
می توانید به راحتی تصویری از عملکرد کمپین های ایمیلی خود تهیه کنید.
خوب است که آنالیزی از ایمیل مارکتینگ برای کسب و کارتون داشته باشید تا از آن به عنوان یک استراتژی بازاریابی اینترنتی موفق استفاده کنید.
هنگامی که از هر نرم افزار ایمیل مارکتینگ استفاده می کنید، می تونید پیگیری کنید که
- چه تعداد از افراد ایمیل رو باز کردند (Total Opens)
- چه تعداد ایمیل به اینباکس مشتری های شما وارد شده است (Successful Deliveries)
- چه تعداد بر روی لینک داخل ایمیل کلیک شده (Total Clicks)
می توانید به راحتی تصویری از عملکرد کمپین های ایمیلی خود تهیه کنید.
خوب است که آنالیزی از ایمیل مارکتینگ برای کسب و کارتون داشته باشید تا از آن به عنوان یک استراتژی بازاریابی اینترنتی موفق استفاده کنید.