برگزیده های پرشین تولز

soheil.seomhn

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 آگوست 2016
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
سن
30
محل سکونت
تهران
آنتالیا
اگر به دنبال منطقه ایی برای گردش هستید ما به شما تور آنتالیا را توصیه میکنیم , آنتالیا یکی از شهرهای پر طرفدار و نام آشنا برای گردشگران ایرانی وخارجی می باشد و هر ساله گردشگران بیشماری را جذب خود می کند.

در آنتالیا هر ساله سیل عظیمی از گردشگران روانه مکان های بکر و دیدنی آنتالیا می شوند , این شهر از شهر های پر طرفدار ترکیه به حساب می آید و در مدیترانه و غرب ترکیه واقع شده است, در این منطقه رودخانه بسیار زیبای آکسو جریان دارد که در انتها به آبشار دودن منتهی میشود .

%D8%A2%D9%86%D8%AA%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7.jpg


آب و هوای آنتالیا
آب و هوای آنتالیا تقریبا نیمه گرمسیری می باشد ، آب و هوای مدیترانه ای با میزان بارش حدود 1009 میلی متر که باعث می شه آب و هوای مناسبی داشته باشد.بهترین زمان برای انتخاب تور آنتالیا بین ماه های می تا اکتبر ( خرداد تا آبان) که آب و هوا بسیار مناسب می باشد و میانگین هوا 25 درجه سانتی گراد می باشد.در زمستان این شهر کمی سردتر می شود ولی همچنان برای تور مناسب است و جذابیت هوای خاص خود را دارد.

جاذبه های گردشگری آنتالیا
جاذبه ها و مناطق گردشگری آنتالیا چشم هر بیننده ایی را به خود جذب می کند طوری که با سفر به آنتالیا گذر زمان را احساس نخواهید کرد , مناطق رویایی برایاولین سفر زندگی مشترک در سواحل زیبا و مناطق بکر , تفریحات خانوادگی و فرزندان شما در پارک های آبی و مکان هایی سرشار از آرامش برای سفری خاطره انگیز و غیر قابل توصیف , استراحتگا ه هایی بی نظیر در هتل های آنتالیا که با یک بار سفر به آنجا دل بسته خواهید شد و فروشگاه های عالی برای عزیزان علاقه مند به خرید.

آبشار دودن
آبشار دودن در 28 کیلومتری آنتالیا واقع شده و سر چشمه ی آن چشمه جوشان پنیار باشی است این رود پس از 9 کیلومتر وارد دریای مدیترانه می شود که از جمله پر طرفدار ترین مکان های تفریحی آنتالیاست اما اگر از دوستداران ماهیگیری هستید حتما از آبهای درخشان خلیج دیدن کنید.

%D8%A2%D9%86%D8%AA%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7%20-%20%D8%A2%D8%A8%D8%B4%D8%A7%D8%B1%20%D8%AF%D9%88%D8%AF%D9%86.jpg


پارک آبی آکوالند
پارک آبی آکوالند یکی از بزرگترین و زیبا ترین پارک آبی تفریحی در منطقه مدیترانه است که در منطقه ساحلی کینا آلتی قرار گرفته است , مکانی خانوادگی که با بهره گیری از سرسره های مختلف و بازی های آبی متفاوت , سنین مختلف را سرگرم خواهد کرد و باعث رقم زدن یک روز خوب برای شما می شود همچنین برنامه های دیگر هم در طول روز برای گردشگران اجرا میشود , رستوران و فروشگاه هایی هم برای راحتی شما عزیزان در این مکان گرد آوری شده است.

%D8%A2%D9%86%D8%AA%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7%20-%20%D8%A2%DA%A9%D9%88%D8%A7%D9%84%D9%86%D8%AF.jpg


دره عمیق پلدار
از دیگر جاذبه های گردشگری در آنتالیا دره عمیق پلدار می باشد, با عمق 400 که تا 14 کیلومتری رودخانه پلدار به طول کشیده شده است, اگر به دنبال مکانی هستید که هم از طبیعت آن لذت ببرید و هم تاریخی باشد حتما از این مکان دیدن کنید. دره پلدار دارای جنگل های سرسبز و انبوه با تنوع پوشش گونه های گیاهی و انواع غذاهای ماهی برای پذیرایی از گردشگران در این محیط بکر مهیا شده است تا هم از مناطق زیبا لذت ببرید و هم طعم عالی غذا ها را امتحان کنید ,تجربه ایی بسیار عالی که هیچگاه فراموش نخواهید کرد.

دره کوپر لفوکه
دره کوپر لوکه نیز یکی از مناطق خوش آب و هوای آنتالیاست که محیطی مناسب برای گردشگران علاقه مند به قایق سواری می باشد همچنین آن دسته از افرادی که به حیات وحش و تماشا کردن آهو, بز کوهی, خرس, روباه, گرگ و خرگوش و دیگر حیوانات علاقه دارند پیشنهاد دره کوپر لوکه آنتالیا را میدهیم. اگر از علاقه مندان ورزش های هیجانی هستید چتر بازی بر فراز آنتالیا را هرگز فراموش نکنید., سواحل آرام وبسیار زیبای پاتارا جز مکان های رویایی برای گردشگران عزیز می باشد.

دیگر مناطق گرشگری
مناطق تاریخی آنتالیا از جمله مناطق زبان زد ترکیه به شمار می آید , با سفر به آنتالیا و دیدن از مکان های تاریخی بیشمار آن مطمئنا بار ها و بار ها به تور آنتالیاخواهید رفت, آسپندوس آنتالیا را هرگز فراموش نکنید , محله کالجی نیز مکانی زیبا و خاص برای قدم زدن در خیابان های پر پیچ و خم و سنگ فرش شده است با دروازه ای زیبا و پوشیده از سنگ و دیگر زیبایی هایی که در قالب کلمه نمیگنجد , پارک کارالیغلو که در آن فانوس دریای قرار دارد که میتوان از بالای آن به تماشای بندرنشست , در حال حاضر یک نقطه فوق العاده برای تماشای غروب آفتاب در آنتالیا به شمار می آید.

مسجد کنگره دار و کوه نمرود که وزن بعضی از بلوک های سنگی به کار رفته در آن به تن هم میرسد , دروازه هادریان که یکی از آثار های تاریخی مهم و زیبای آنتالیا به حساب می آید بنایی بسیار زیبا که دل تاریخ دوستان را به خود جذب می کند .

دیدنی های آنتالیا بیشمار می باشد , ماناوگات, پرگه, غار کارائین , حمام رومی آنتالیا, کسیک مناره آنتالیا, ماناوگات, سیده, لارا, قلعه ی ایدیرلیک , قلعه ی آنالیا, پاموک کاله(آبگیر های آب گرم) , و ساحل های بیشمار آنتالیا و دیگر مکان های تفریحی و گردشگری آنتالیا که هر ساله علاقه مندان زیادی را به سوی این شهر می کشاند.

مراکز خرید آنتالیا
مرکز خرید تراسیتی که در منطقه لارا واقع شده و در زمینه بهترین پوشاک مارک فعالیت دارد , مرکز خرید زنجیره ایی میگروس نیز همچنین از پر بازدید ترین مراکز به حساب می آید که علاوه بر پوشاک , لوازم و قطعات الکترونیکی نیز پیدا میشود, خیابان آتاتورک , مرکز خرید شی مال, دپو و دیگر مراکز خرید در آنتالیا وجود دارد.

%D8%A2%D9%86%D8%AA%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7%20-%20%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%AA%DB%8C.jpg


هتل های آنتالیا
همچنین در آنتالیا هتل های زیبا ی زیادی برای گردشگران آماده پذیرایی هستند از جمله: هتل مردان پالاس, تایتانیک بیچ, میراکل, ریکسوس لارس, رویال وینگز که اکثر آنها پنچ ستاره و فول امکانات برای گردشگران عزیز وجود دارند.
 
بالا