برگزیده های پرشین تولز

آپلود سنتر حرفه ای با کسب درآمد مناسب ( آپلودیار )

mohebali

Registered User
تاریخ عضویت
16 فوریه 2010
نوشته‌ها
9,475
لایک‌ها
6,494
محل سکونت
طیــــران
بالاخره نسخه رسمی سرویس هوشمند آپلودیار رونمایی شد، آپلودیار نسل جدیدی از سرویس‌های اشتراک فایل است که از سال 1391 در حال ایده پردازی و طراحی است. حقیقتا آپلودیار به همه کاربران دنیا تعریف و مفهومی نو از یک سرویس اشتراک فایل(آپلود سنتر) را ارائه کرده است! در ادامه به بخش های مختلف این سرویس خاص اشاره می کنیم.

- بسته‌های آپلود:
همه فضای آپلود شما به بسته‌هایی با حجم و نوع مشخصی تقسیم شده است. هر فایلی را در هر بسته که بخواهید می‌توانید آپلود کنید. با عضویت در آپلودیار دو بسته آپلود با مشخصات 100GB آپلود باانقضا و 1GB آپلود بدون‌انقضا هدیه می‌گیرید، اگر نیاز شما بیش از اینهاست می‌توانید متناسب نیاز خود بسته آپلود خریداری کنید.

- بسته های ترافیک:
هر دانلودی که از فایل‌های شما انجام می‌شود ترافیک مصرف می‌کند، ترافیک مصرفی فایل‌های شما از حجم بسته ترافیکی که تعیین کرده باشید کم می‌شود. با عضویت در آپلودیار سه بسته ترافیک با مشخصات: بی‌نهایت ترافیک عادی و 10GB ترافیک مستقیم و 10GB ترافیک پرسرعت هدیه می‌گیرید، اگر نیاز شما بیش از اینهاست می‌توانید متناسب نیاز خود بسته ترافیک خریداری کنید.

- افزونه‌های کسب درآمد:
در آپلودیار آپلود کنید و از سه روش مختلف کسب درآمد کنید!
شما که با آپلود و اشتراک گذاری فایل‌هایتان مخاطبین زیادی را جذب می‌کنید، امکان کسب درآمد یک فرصت بسیار ویژه برای شماست، به ازای هر بار دانلود شدن فایل‌هایتان درآمد کسب کنید! افزونه کسب درآمد روش اول در این مورد به شما کمک می کند. آیا باز هم به فکر درآمدهای بالاتری هستید، آیا می‌دانید با تلاش در جذب زیرمجموعه، می‌توانید به درآمدهای شگفت انگیزی برسید! تنها کاری که لازم است این هست که افراد را دعوت به عضویت در آپلودیار کنید مثلا در سایت‌ها، وبلاگ‌ها، شبکه‌های اجتماعی، فروم‌های گفتگو یا هر جایی که فکر می‌کنید افرادی دعوت شما را می‌بینند. برای اینکار ابتدا به افزونه زیرمجموعه گیری مراجعه کنید سپس به افزونه کسب درآمد روش دوم و افزونه کسب درآمد روش سوم مراجعه کنید.

- فناوری ابری آپلودیار:
آپلودیار یک فضای ذخیره‌سازی آنلاین مبتنی بر فناوری ابری، برای فایل‌های عکسی، ویدیویی، صوتی و نوشتاری شما می‌باشد.سرورهای متعدد آپلودیار در اقصی نقاط جهان که با همکاری لحظه‌ای طبق الگویی پیچیده، همچون ابری بر دنیا سایه افکنده‌اند، تضمینی بر امنیت و سرعت فرایند آپلود و دانلود فایل‌‌های شما هستند.

http://uploadyar.com/
 

saeidweb

Registered User
تاریخ عضویت
1 اکتبر 2016
نوشته‌ها
300
لایک‌ها
126
محل سکونت
Kansas City
سرویس خوبیه. موفق باشید
 
بالا