برگزیده های پرشین تولز

آیاحضور در کلاس های دانشگاه سراسری اجباری است؟

Firoozi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 آگوست 2016
نوشته‌ها
9
لایک‌ها
0
سن
36
سلام.

میشه در دانشگاه سراسری-روزانه سر کلاس حضور پیدا نکرد و فقط موقع امتحان حاضر شد؟ چون بنده شاغل هستم و دانشگاه قبول شدم روزانه در شهر خودمون. اگر اجباری باشه باید قیدش را بزنم.:general507:
 

king_Zone

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2013
نوشته‌ها
89
لایک‌ها
18
بستگی به استادات دارن! یکی گیره میگه باید حاضر باشی یکی هم کلا کاری نداره! باید بری توی دانشگاه از بچه ها سوال کنی! سوالت خیلی کلیه!
 

Firoozi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 آگوست 2016
نوشته‌ها
9
لایک‌ها
0
سن
36
تو قوانین سایت دانشگاه اینطور نوشته:

اگر دانشجویی بیش‌ از سه شانزدهم جلسات کلاس درس را غایب باشد، در صورتی که استاد درس این امر را به اداره‌ی آموزش اعلام نماید، برای درس مذکور در کارنامه دانشجو غیبت به معنی نمره‌ی صفر ثبت می‌شود. در صورتی که دلایل دانشجو برای عدم شرکت در کلاس درس موجه باشد (دلایل پزشکی و غیره)، پس از کسب موافقت شورای گروه و دانشکده، موضوع در کمیته منتخب شورای آموزشی دانشگاه طرح شده و در صورتی که مدارک ارائه شده اثبات نماید که دانشجو واقعا توان شرکت در کلاس‌ها را نداشته است، غیبت دانشجو در جلسات کلاس درس موجه شناخته شده و نمره‌ی صفر از کارنامه دانشجو حذف می‌گردد. لازم به ذکر است نمرات بیست و پنج صدم مربوط به حکم کمیته انضباطی برای تقلب دانشجو و نمره‌ی صفر مربوط به غیبت بیش از سه شانزدهم در جلسات کلاس درس و نمره‌ی صفر به دلیل غیبت دانشجو در امتحان پایان نیم‌سال حتی در صورتی که دانشجوی ورودی ۱۳۹۳ و بعد از آن، مجدداً درسی که غیبت داشته را اخذ نموده و با نمره ۱۰ و بالاتر (برای ورودی ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ اخذ نمره ۱۴ و بالاتر)، آن را بگذراند نیز بی اثر نشده و همچنان در کارنامه به صورت صفر باقی‌مانده و در محاسبه‌ی میانگین نیم‌سال لحاظ خواهد شد.

میرم با استاداشون صحبت میکنم. خدا کنه قبول کنند.
 

mahkoom021

Registered User
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2010
نوشته‌ها
1,499
لایک‌ها
489
محل سکونت
teyron
درس های اختصاصی خیر
عمومی بله اجباریه
 
بالا