برگزیده های پرشین تولز

nimasfa

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 دسامبر 2015
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
سن
54
سلام
اگر دوست دارید در شبکه های اشتراک گذاری ویدئو مانند آپارات، یوتیوب و ... یک کانال با ویدئوهای دلخواهتون داشته باشید. بنده میتونم این کار رو براتون انجام بدم.
این کار برای کسانی که سایتی دارند ولی در سایت های اشتراک گذاری ویدئو فعال نیستند، می تونه مفید باشه و هم برای کسانی که قصد دارند پیج فعالی در یکی شبکه اجتماعی داشته باشند.
برای بنده فرقی نداره، این که میخواید در شبکه های اجتماعی پیج بزنید و با محتوای ویدئویی اون رو داغ کنید، یا اینکه میخواید کانال سایتتون رو در سایت های اشتراک گذاری ویدئو بروز نگه دارید، یا اینکه به هر شکلی به دنبال تعدادی ویدئو برای هر منظوری می گردید، می تونید در زمینه گرد آوری ویدئوهای درخواستی و قرار دادن اون در سایت، پیج یا کانالتون روی بنده حساب باز کنید. مشخصا اولویت با کسانی هست که زودتر پیغام بدند.

چه نوع فایل هایی گردآوری نمیشه؟
1-هرگز ویدئوهای با حق کپی رایت رو گرد آوری نمی کنم. فقط ویدئوهای با حق نشر آزاد.
2-هرگز ویدئوهای مخالف شرع مقدس اسلام و عرف زندگی مردم ایران گذاشته نمیشه. حاضرم از کیفیت بزنم ولی از این مورد خیر.

حق الزحمه و نحوه تصفیه
برای قیمت باید پروژه بررسی بشه، بعد قیمت گذاری بشه. قیمت گذاری هم بر حسب زمان و مقدار جزئیات کار هست.
از اونجا که در دنیای مجازی تجربه های بدی برام پیش اومده، در مورد تصفیه حق الزحمه فقط هفتگی کار می کنم. مختارید به کارت واریز کنید، یا بصورت شبایی بفرستید یا اینکه به درگاه پرداخت، واریز آنلاین کنید.

انجام کارهای جانبی
در صورتی که وقتش موجود باشه و حق الزحمه پرداخت بشه، کارهای جانبی ویرایشی هم انجام میشه. البته ویرایش های سبک مانند واترمارک، کم کردن حجم، تغییر کدک و... هم انجام میشه.

پل ارتباطی
از اونجا که ممکنه به انجمن سر نزنم، یا اینکه دیر سر بزنم، برای ارتباط موثرتر با ایدی تلگرام بنده در ارتباط باشید: @Nima_sfa یا این ایمیل: [email protected] .ترجیحا تلگرام

نحوه قبول با انصراف پروژه ها
3 الی 5 روز قبل از شروع کار وقت می خوام. در این 5 روز به دنبال منابع می گردم، اگر تونستم متناسب با تقاضای شما منابع کافی پیدا کنم کار رو شروع می کنم اما اگر منابع پیدا نشد قبل از شروع کار اعلام می کنم که الکی معطل نشید.

ممنون از دوستان
 
بالا