برگزیده های پرشین تولز

آیا به فکر دربی مناسب برای فروشگاه خود هستید؟

hamisheee

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 ژوئن 2017
نوشته‌ها
4
لایک‌ها
0
سن
35
درب ورودی فروشگاه شما یکی از اصلی ترین فضا های قابل لمس از سوی مشتریان شما می باشد و نقش بسزایی در جلب نظر و ایجاد کشش در افراد را بر عهده دارد.
اینکه شمت با توجه به فضا و کاربرد و نیاز سنجی های به عمل آماده مناسب ترین انتخاب را داشته باشید در نوع و میزان بازخورد شما بسیار تاثیر گذار است.
شرکت رامادر یکی از جامع‌ترین و گسترده‌ترین اتصالات لولایی و درب شیشه لولایی که امروزه در دسترس است ارائه می‌نماید، ارائه مجموعه‌های شیشه لولایی که ازلحاظ فنی، عایق صدا و از لحاظ بصری جذاب می‌باشد. همه لوازم و اتصالات درب شیشه لولایی بر روی یک سیستم ماژولار نصب می‌گردد.آماده‌سازی درب شیشه لولایی سریع و آسان است. استفاده از مواد باکیفیت و نصب حرفه‌ای درب شیشه لولایی، تضمین‌کننده عمر طولانی آن می‌باشد.با توجه به گستره زیاد استفاده از درب شیشه لولایی، شرکت رامادُر متنوع‌ترین طرح‌های درب شیشه‌ای را ارائه می‌دهد.
تولیدکنندگان درب نیز درب‌های شیشه لولایی را در حالت تک درب و دو درب طراحی می‌نمایند. درب شیشه لولایی دارای اتصالات با استاندارد جهانی می‌باشند که همراه واشر برای شیشه‌های 1.2 و 3.8 ارائه می‌گردد. درب شیشه لولایی رامادر در طیف گسترده‌ای از معماری‌ها برای عموم ارائه می‌گردد. این درب شیشه لولایی برای مصرف داخلی یا خارجی در اماکن گوناگون مورداستفاده قرار می‌گیرد.

ویژگی‌های درب شیشه لولایی:
درب شیشه سکوریت لولایی بدون چارچوب، به‌طور کامل جهت نصب تنظیم می‌گردد و انتخاب مناسبی برای درب شیشه‌ای انواع اماکن می‌باشد.
درب شیشه لولایی دوطرفه می‌تواند تقریباً برای هر فروشگاه و مکانی ارائه شود.
بدون محدودیت ارتفاع
قابلیت چرخش غیر خودکار
درب شیشه لولایی می‌تواند با تعبیه ابزاری, خود قابلیت بسته شدن را دارا شود.


درب‌های شیشه لولایی بدون فریم :
درب شیشه لولایی یک‌راه فوق‌العاده برای تغییر ظاهر فضای منزل شما می‌باشد. بجای استفاده از درهای چارچوب دار گذشته استفاده از درب شیشه لولایی راحت‌تر به نظر میرسد چراکه دارای شرایط نصب راحت‌تری می‌باشند. درب شیشه لولایی در دو صورت تمام روشن و یا سند بلاست در دسترس می‌باشند، البته عموماً درب شیشه ریلی و درب شیشه لولایی در شرکت‌ها و فروشگاه مورداستفاده قرار می‌گیرند که در نصب این درب‌های شیشه‌ای، اتصالات با فولاد ضدزنگ مورداستفاده می‌باشد.




درب شیشه لولایی گزینه‌ای مناسب برای ایجاد یک حس زیبا و مدرن است که اجازه می‌دهد نور طبیعی در سراسر محیط جریان یابد.
آیا شما مایل هستید که درب شیشه لولایی را در داخل یا بیرون منزل و شرکت خود استفاده نمایید، شما می‌توانید با شرکت رامادر تماس حاصل نمایید و درب شیشه لولایی خود را در اولین فرصت دریافت نمایید .
درب شیشه لولایی می‌تواند با توجه به درخواست شما طراحی گردد و برای شما نصب شود. درب‌های شیشه لولایی را می‌توان با دسته‌ها و قفل‌های مختلف با توجه به نیاز شما و سلیقه شما نصب نمود. استفاده از درب شیشه لولایی به نظر میرسد که بیشتر برای فروشگاه‌ها و مکان‌هایی که نیاز به دید گسترده‌تری از محیط می‌باشد، مناسب‌تر است.
سیستم‌های شیشه فروشگاه لولایی هر دو عنصر کاربردی بودن و زیبایی را برای پروژه‌های کاربردی غیرمسکونی فراهم می‌کند. این درب شیشه لولایی ویژگی دوام، یکپارچگی در طراحی، مقاوم در برابر حرارت و تأمین امنیت و ایمنی را دارا می‌باشد.
در هنگام انتخاب یک درب شیشه فروشگاه لولایی در مکان‌های تجاری باید عوامل مختلفی موردبررسی قرار گیرد.
اول اینکه درب شیشه لولایی را برای چه منظوری و کجا می‌خواهید نصب نمایید؟ درب شیشه لولایی می‌تواند برای درب ورودی و خروجی مورداستفاده قرار گیرد تا جهت بهره‌وری انرژی و برحسب نیاز ساختمان استفاده شود. درب شیشه ریلی در برابر فشار هوا و دمای بیرونی و داخلی ایجادشده توسط باد، فشار تهویه مطبوع و تغییرات فصلی که می‌تواند درها را به انبساط یا انقباض وادارد، مقاوم می‌باشد.
در مرحله دوم، باید معماری محیط موردتوجه قرار گیرد. ورودی نقش زیادی در زیبایی کلی نمای ساختمان بازی می‌نماید، بنابراین انتخاب یک درب شیشه لولایی مناسب چون مکمل طراحی پروژه معماری ساختمان و ارائه‌کننده چشم‌انداز ساختمان می‌باشد, مهم است. هنگامی‌که فریم و شکل درب طراحی شد و نوع کاربرد موردنظر برای درب شیشه لولایی مشخص گردید، هزینه و زمان ارائه درب شیشه لولایی تأثیرگذار در انتخاب درب شیشه فروشگاه لولایی می‌باشند.
این مهم است که توجه داشته باشید که درب تمام شیشه لولایی دارای محدودیت در ارتفاع، عرض و وزن می‌باشند. علاوه بر این، حداقل ضخامت شیشه‌ای نشکن با توجه به ارتفاع درب شیشه لولایی تعیین می‌شود. بسته به درب و اندازه آن، ممکن است نیاز به نصب تیرک در بین پانلها باشد.


فریم آلومینیومی درب شیشه لولایی:
درب شیشه لولایی بافریم آلومینیومی در بیشتر اماکن تجاری و فروشگاهی مورداستفاده قرار می‌گیرد. آن‌ها به‌عنوان یک گزینه مقرون‌به‌صرفه در ورودی‌ها مورداستفاده می‌باشند.
درب شیشه لولایی با قاب آلومینیومی یکی از بزرگ‌ترین مشکلات با وزن شیشه را برطرف می‌نماید. گوشه فلزی تقویت‌شده درب شیشه لولایی می‌تواند بار وزن شیشه را به سمت لولای درب شیشه لولایی انتقال دهد و درنتیجه از تضعیف شدن درب شیشه لولایی جلوگیری نماید.


تولید درب شیشه لولایی توسط شرکت رامادر:
شرکت رامادُر درب شیشه لولایی را با انواع فریم، اندازه و طرح و به صورت دستی و درب اتوماتیک تولید می‌نماید و با توجه به پلن کاری موردنظر شما، بهترین گزینه ممکن را برای انتخاب در اختیارتان قرار می‌دهد. درب‌های لولایی با چرخش 90درجه روی لولاهایی که از پایین و بالا تعبیه‌شده باز و بسته می‌شوند.
شکل ظاهری درب‌های لولایی از گذشته تاکنون تفاوتی نداشته است و شرکت رامادُر با در اختیار داشتن کارشناسان و طراحان مجرب خود توانسته است با استفاده از یراق‌آلات و فریم‌های جدیدی که خود وارد نموده است تحولی شگرف در کیفیت و زیبایی درب‌های شیشه سکوریت ایجاد نماید.

مطالب مرتبط:

 
بالا