برگزیده های پرشین تولز

آیا تا به حال کتاب های خود را صحافی کرده اید؟

jeyran1397

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 آگوست 2018
نوشته‌ها
32
لایک‌ها
1
سن
31
آیا تا به حال اسناد خود را صحافی کرده اید؟
صحافی , یا این که جلد کردن کتاب , به کار تا کردن ( به انگلیسی : folding ) , ترتیب ( به انگلیسی : Gathering ) ( قرار دادن فرم‌های تا شده در کنار نیز ) , ته دوزی ( به انگلیسی : Stitching ) , جلدگذاری و در غایت برش کتاب گفته میشود .
دستگاه صحافی فنر زن
نحوه فعالیت این مدل دستگاه صحافی فنر زن به این شکل است که بسته به مدل دستگاه ( دستی یا این که برقی ) کارایی متفاوتی دارا است , در گونه دستی اهرمی دارا است که به وسیله آن اهرم فنر موجود در دستگاه تهیه و تنظیم شده و در محل پانچ ورقه قرار می گیرد در مدل دستگاه صحافی فنر زن تمام برقی متریال عمل که به عبارتی فنر می باشد را به دستگاه می‌دهیم و دستگاه با دقت به عملکردش در بخشهای ذی‌ربط این عمل را انجام می دهد .
001-3.jpg

دستگاه سیمی کن
برای انجام عملیات صحافی از طریق دستگاه صحافی سیمی کن میبایست اوراق را به صورت دسته های 15 برگه ای پانچ و سپس مرتب کنید و پس از آن از طریق دستگاه سیمی کن مفقتولی را از داخل بخش های پانچ شده اوراق رد کنید تا صحافی شما انجام شود ،
دستگاه طلاکوب
دستگاه صحافی طلاکوب به دو مدل تقسیم می شود، که این دو نوع شامل: دستگاه صحافی با رول طلای برقی و دستگاه صحافی بدون رول طلای برقی می باشد.
براي دانستن قیمت دستگاه صحافی فنر زن و خرید دستگاه فنر زن صحافی با شماره های ذکر شده تماس حاصل فرمایید ٠٢١٢٢٣٧٨٠٥٨ – ٠٩٣٦٤٢٣٣٥٤٥
 
بالا