برگزیده های پرشین تولز

آیا شما دلیل دیگری برای خوردن بروکلی نیاز دارید؟

سرندی پیتی

Registered User
تاریخ عضویت
9 دسامبر 2014
نوشته‌ها
584
لایک‌ها
4,737
سن
34
محل سکونت
شطهول
آیا شما دلیل دیگری برای خوردن بروکلی نیاز دارید؟


broccoli-plate-1.jpg


همه می دانند که مصرف سبزیجات میتواند به سلامتشان کمک کند.

یک برگه از بروکلی چیزی زیادی در کاسه بزرگ ماکارونی شما نیست . اما قبل از این که این سبزی کوچک را کنار بگذارید، علم هنوز یک دلیل دیگر را برای مصرف آن برای ما به ارمغان آورده است. اطلاعات به اندازه کافی قانع کننده است که ممکن است بعضی از مردم برای افزودن بیشتر آن برای محافظت از زخم هایشان احتیاج داشته باشند.

این راز نیست که سبزیجات از جمله گل کلم و بروکلی و کلم پیچ برای سلامتی شما مناسب است. به عنوان مثال، بروکلی نشان داده است که توانایی مبارزه با سرطان و همچنین امکان کاهش میزان قند خون برای کمک به بیماران دیابتی را دارد.


اما اگر شما میخواهید این نیروگاه مواد مغذی را از بین ببرید، ممکن است بخواهید به یک مطالعه جدید از دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا توجه کنید، مخصوصا اگر از مسائل گوارشی رنج می برید.

محققان در تحقیق بروی موش ها متوجه شدند که وقتی جوندگان بروکلی می خورند، می توانند مسائل گوارش بیشتری را تحمل کنند

"دلایل زیادی وجود دارد که ما می خواهیم به بررسی سلامت دستگاه گوارش کمک کنیم و یکی از دلایل آن این است که اگر مشکل دارید مانند یک روده نازک ممکن است به شرایط دیگری مانند آرتریت و بیماری قلبی منجر شود." گری پرود، استاد علوم کشاورزی در ایالت پن، گفت. "اطمینان حاصل کنید که روده خود را سالم نگه میدارید زیرا عواقب بیماری های ناشی از آن واقعا بزرگ خواهد بود."


در این مطالعه مقدار مصرف معین بروکلی برای انسان باید 3.5 فنجان در روز باشد که مطمئنا برای بعضی افراد بسیار زیاد است. اما Perde می گوید که می تواند راه های دیگری برای دریافت مزایای این گیاه مقوی وجود داشته باشد.
 
بالا