برگزیده های پرشین تولز

آیا می دانید تفاوت فروشگاه اینترنتی و پاساژ اینترنتی چیست؟

sanazkh1365

Registered User
تاریخ عضویت
1 آگوست 2016
نوشته‌ها
134
لایک‌ها
20
سن
38
فروشگاه های اینترنتی، به شیوه های مختلفی فرصت خرید آنلاین را برای کاربران خود فراهم می کنند.یکی از این شیوه ها فروش محصولات برندهاست.قاعده کلی این فروشگاه ها به این شکل است که کاربر پس از ورود به فروشگاه، به سراغ دسته محصولات می رود. پس از انتخاب دسته محصول مورد نظر، لیست محصولات موجود فروشگاه به همراه قیمت، نمایش داده می شود. با انتخاب هر محصول، توضیحاتی در زمینه سایز، قیمت، جنس و سایر مشخصات کلی جنس مورد نظر بیان می شود و پس از خرید کاربر، از طریق پست برای خریدار ارسال می شود.
و اما پاساژ اینترنتی چیست؟
یکی دیگر از شیوه های فروش اینترنتی، تبلیغ و فروش اینترنتی همان فروشگاه های سنتی است. در واقع در این روش، فروشگاه های سنتی علاوه بر داشتن فروشگاهی در کنار خیابان، از فرصت اینترنت هم برای تبلیغات و فروش بیشتر خود استفاده می کنند. برای نمونه اخیرا اصطلاحی تحت عنوان پاساژ اینترنتی وجود دارد که در واقع گویای این دست فعالیت هاست. یکی از مزیت های بسیار مهم این قبیل پاساژهای اینترنتی، انتخاب آگاهانه اجناس توسط مشتری است. اجازه دهید با یک مثال مسئله را روشن کنیم. یک فروشنده می تواند با ثبت نام در این پاساژ، اجناس خود را با عکس های با کیفیت و همچنین آدرس و تلفن خود را در صفحه خدماتی مربوط به هر فروشنده، معرفی کند. سپس، مشتری پس از ورود به یک پاساژ اینترنتی و مشاهده اینترنتی ویترین هر فروشگاه ( همان فروشگاه های سنتی که محصولات خود را برای فروش به نمایش گذاشته اند) برای مثال یک مانتو را انتخاب می کند. اگر مشتری از انتخاب خود مطمئن باشد به راحتی اقدام به خرید می کند ولی در اینجا گزینه دیگری هم دارد، قبل از سفارش و خرید، می تواند مستقیما به آدرس فروشگاه مراجعه کند و جنس را از نزدیک هم ببیند. اما اینجا مشتری بدون اینکه بخواهد چندین ساعت در خیابان در میان مغازه های مختلف چرخی بزند تا مرغوبیت، زیبایی و قیمت ها را مقایسه کند به راحتی در یک پاساژ اینترنتی و در بین فروشگاه های مختلف سطح کشور چرخی می زند و جنس مورد علاقه را پیدا کرده و در صورت تمایل خرید می کند.


در حال حاضر در ایران یکی از نمونه های موفق در این زمینه، پاساژ اینترنتی آمازایران است که با وجود اینکه فقط ۱ سال از عمر این پاساژ اینترنتی می گذرد توانسته به موفقیت های قابل توجهی دست پیدا کرده و اعتماد مشتریان را جلب کند. این پاساژ از طریق قرار دادن پنل های فروشگاهی و خدماتی رایگان در اختیار فروشندگان، از یک سو فرصتی برای تبلیغ در اختیار فروشندگان می گذارد و از سوی دیگر، فرصتی برای انتخاب و خرید از فروشگاه های آنلاین ایجاد شده، برای مشتریان ایجاد می کند.


برای مشاهده پاساژ اینترنتی آمازایران و آشنایی بیشتر با امکانات این پاساژ، می توانید از لینک های زیر استفاده کنید:

آمازایران چیست؟

چرا آمازایران؟


امکانات پاساژ اینترنتی آمازایران
 

javidiran1

Registered User
تاریخ عضویت
26 آگوست 2016
نوشته‌ها
108
لایک‌ها
75
پس بازارچه پرشین تولز، یه جور پاساژ اینترنتی محسوب می شه.
 
بالا