برگزیده های پرشین تولز

آیا هک تلگرام امکان پذیر است ؟

sam7

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
23 ژانویه 2016
نوشته‌ها
4
لایک‌ها
1
سن
32
خبر داغی در این ماههای اواخر که در رابطه با آموزش تضمینی و غیرتضمینی هک تلگرام به وجود آمده موضوعی است که با توجه به تعداد بالای استفاده کننده گان از این نرم‌افزار در کشور، متاسفانه مورد سوءاستفاده برخی از شرکت‌ها یا افراد قرار گرفته است.
این نرم افزار با افزایش دسترسی کاربران به شبکه‌های اجتماعی در کنار مزایای مثبت و کاربردی که داشته اما گاهی هم نگرانی‌هایی نیز به وجود آورده و در بسیاری از موارد در خانواده‌ها باعث سوء‌تفاهم‌هایی شده است که حتی کار به طلاق ، درگیری و یا اختلافات رسیده است.
در ادامه ی همین موضوعات است که مدتی است افراد ، سایت‌ها و شرکت‌های مختلف فعالیت های گسترده در این زمینه را آغاز کرده و وعده هایی در رابطه با هک تلگرام را به افراد می‌دهند. بنابراین موضوعاتی که در قالب پیام‌های که از سوی این افراد ارسال می‌شود از مردم دعوت می کنند تا در صورتی که نسبت به دیگران شک و تردید دارند با آموزش‌های مربوطه حساب کاربری فرد مورد نظر خود را هک کنند.
برای انجام این امر و ارسال آموزش‌ها نیز هزینه‌هایی از چند هزار تومان به بالا از افراد دریافت می‌شود، اما این‌که درنهایت چنین موضوعی تا چه اندازه صحت دارد، موضوعی است که به آن اهمیت داده نشدهاست.
اولین خطر در کمین علاقمندان هک کردن دیگران و فردی که به دنبال انجام چنین موضوعی است خطر به دنبال داشته باشد.
بر این اساس است که در فضای مجازی نه تنها درباره تلگرام، بلکه در زمینه‌ی شبکه‌های اجتماعی مختلف و یا حتی ایمیل یاهو، گوگل و یا اکانت فیس بوک و غیره چنین احتمالی وجود دارد که افراد بتوانند به اطلاعات فرد دسترسی یابند، اما این موضوع را بدانید که دسترسی به این اطلاعات در شرایط عادی به هیچ عنوان وجود ندارد و این اتفاق فقط و فقط زمانی رخ می‌دهد که فرد نسبت به امنیت اطلاعات خود توجه کافی را به خرج ندهد.
موضوع قابل توجه این است که دسترسی به حساب کاربری افراد در شبکه‌های اجتماعی مختلف بدون داشتن اطلاعات حساب کاربری فرد عملا امکان‌پذیر نیست. دسترسی به اطلاعات حساب فرد به گونه ای است که لازم است حتما یا به گوشی فرد یا سیم‌کارت‌اش و یا اطلاعات حساب کاربری اش دسترسی داشته باشیم.
هک تلگرام بدون فریب کاربر محال است
در حقیقت هک کردن افراد در شبکه‌های مختلف بر این اساس است که به شکل مهندسی اجتماعی شکل گرفته و در اغلب موارد به این صورت اتفاق می افتد که یک به صورت یک پیام، ایمیل و یا لینک مخرب برای فرد ارسال می‌شود تا کاربر فریب آن را خورده و به لینک مربوطه مراجعه کند. در این صورت است که امکان دسترسی به اطلاعات گوشی فرد از طریق ویروسی‌کردن آن وجود دارد.
اما در مواقعی که قرار است به حساب یک فرد دسترسی پیدا شود برای آن فرد پیامکی ارسال می شود و از او بعضی از اطلاعات خواسته می شود. و به دنبال آن است که از طریق ارسال این اطلاعات فرد خود را در معرض انواع مخاطرات قرار داده و با این اشتباه می‌تواند شرایطی فراهم کند که دیگران به راحتی به حساب او دسترسی پیدا کنند.
نظریه کارشناسان بر این اساس است که عملا برای هک کردن حساب افراد بدون فریب آنها نمی‌توان کاری انجام داد، آن ها معتقدند برای دسترسی به اطلاعات افراد و انجام عملیات فیشینگ روش‌های متعددی وجود دارد که یکی از این روش‌ها آن است که دستگاه فرد را به ویروس یا تروجان آلوده می کنند. پس در نتیجه اگر فردی کمی بی‌دقتی به خرج دهد اطلاعات او در معرض خطر خواهد بود.
با توجه به اینکه نرم افزار بروز رسانی می شوند مخصوصآ مرورگرهای اینترنتی ، سیستم عامل و آنتی ویروسهای نصب شده بر روی گوشی و انواع کامپیوتر، افراد باید با داشتن سطح آگاهی از باز کردن لینک‌های ناشناس و مشکوک و همچنین ارسال اطلاعات خود به پیام‌های ناشناس به طور جدی خودداری کند.
در مباحث امنیتی به غیر از مباحث مربوط به امنیت سرویس بحث امنیت کاربر هم اهمیت بسیاری دارد. هر نرم‌افزار و برنامه‌ای ممکن است که باگ‌هایی داشته باشد که این موضوع از دست کاربر خارج است، اما یک سری از موارد امنیتی به خود کاربر باز می گردد کهباید از سوی خود کاربران مورد توجه قرار گیرد.
نکته دیگری که افراد باید توجه داشته باشند این است که تا حد ممکن اطلاعات شخصی مانند عکس‌ها و ویدئوهای خود را بر روی گوشی‌ها ذخیره نکنند، چرا که به هر حال در فضای مجازی ممکن است مخاطراتی فرد را تهدید کند.
از طرفی دیگر به هیچ عنوان نمی‌توان به سایت‌های آموزش هک تلگرام اعتماد کرد.و به شما توصیه می کنیم که اصلا به دنبال این گونه مسائل نروید اما هم اکنون شرکت‌های مختلف و افراد برای جذب سود بیشتر هر یک از پیامی خاص برای تبلیغ خود استفاده کرده و تلاش می‌کنند مردم را به استفاده از این شیوه ترغیب کنند، اما باید بدانید که فردی که به این لینک‌ها مراجعه می‌کند خود بیش از همه در معرض خطر قرار دارد.
از کجا بدانیم تلگرام ما هک شده یا نه؟
افراد می توانند در تلگرام خود به بخش تنظیمات (setting) مراجعه کنند در قسمت active sessions مشاهده می کنند که آیا به غیر از دستگاه آنها IP و یا مشخصات گوشی دیگری ذکر شده است یا خیر.
اگردر آن بخش به غیر از گوشی او و یا لپ‌تاپ و سیستمی که برای دسترسی به تلگرام از آن استفاده می‌کنند مشخصات دستگاه دیگری را هم وجو داشت به معنی آن است که اطلاعات فرد هک شده است که در این صورت است که فرد می‌تواند حساب خود را غیرفعال کرده و بار دیگر با اطلاعات جدید حساب کاربری خود را فعال کند.

منبع : طراحی سایت
 

aytayweb

Registered User
تاریخ عضویت
24 ژانویه 2013
نوشته‌ها
2,322
لایک‌ها
1,296
سن
34
محل سکونت
درایو C
بلی متاسفانه میشه هک کرد !
ولی اسمش هک نیست هک یعنی نفوذ به سرور
متاسفانه بعضی از کاربرای زرنگ میان یدونه اکانت به اسم تلگرام میسازن به کاربرای اماتور پیام میدن که شما فلان شدین بهمان شدین شماره خود را وارد نمایید
بعد کاربر هم فکر میکنه خود تلگرام این پیامو فرستاده
طرف زرنگ هم سریع با یه برنامه دیکه شماره رو میزنه و درخواست جوین کد میده
بعد تو هم صفحه با همون ایدی میگه کد چند رقمی برای شما ارسال شد کاربر ناشی هم کد رو میزنه تموم
طرف تلگرامو هک کرد :general208::general208::general208:
 
بالا