• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

Seymari1369

Registered User
تاریخ عضویت
13 می 2016
نوشته‌ها
136
لایک‌ها
17
سن
33
آیلا فیشر و متیو مک‌کانهی همبازی می‌شوند

در فیلم بعدی هارمونی کوراین تحت عنوان «Beach Bum»، آیلا فیشر و بازیگر 41 ساله استرالیایی، متیو مک‌کانهی همبازی می‌شوند. خط اصلی داستان روایتگر ماجرای بدبیاری‌های شخصیتی عصیانگر، سرکش و دوست‌داشتنی به نام «مونداگ» (مک‌کانهی) است. متیو مک‌کانهی که بازی در فیلم‌های معروفی مانند «گتسبی بزرگ» و «اکنون مرا می‌بینی» را در کارنامه دارد نقش همسر مک‌کانهی را در این پروژه سینمایی ایفا می‌کند.

آیلا فیشر سال گذشته سه فیلم شامل «برادر گریمسبی»، «چشم و هم‌چشمی با جونزها» و «حیوانات شب‌زی» تام فورد را بر پرده سینماها داشت.

به گزارش «ورایتی»، هارمونی کوراین نویسنده و کارگردان 44 ساله امریکایی، که سبک منحصر به فردش در فیلمسازی زبانزد است و با فیلم جنایی «تعطیلات بهاری» (Spring Breakers) این موضوع را به اثبات رساند، فیلمنامه فیلم جدیدش را به تنهایی نوشته است.

«تعطیلات بهاری» سال 2013 در سینماهای امریکا اکران شد و از آن زمان به بعد، کوراین هیچ پروژه‌ای را کارگردانی نکرده بود. وی فیلم قبلی‌اش را با بودجه پنج میلیون دلار و با بازی جیمز فرانکو مقابل دوربین برد اما با کسب 31 میلیون دلار فروش جهانی به یکی از فیلم‌های مستقل موفق گیشه همان سال تبدیل شد.

مک‌کانهی بعد از دریافت تنها جایزه اسکار کارنامه‌اش برای بازی در «باشگاه خریداران دالاس» و همچنین اجرای درخشانش در نقش شخصیت راس کول در فصل نخست سریال «کارآگاه حقیقی»، نتوانسته به موفقیت قابل توجهی در انتخاب نقش‌های بعدی‌اش دست یابد!
 
بالا