برگزیده های پرشین تولز

ابزار جدید فیسبوک امکان انتقال اطلاعات به گوگل فوتوز را می‌دهد

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,215
لایک‌ها
20,091
محل سکونت
اوهایو - دیتون
پرشین تولز ؛ کاربران فیسبوک به زودی قادر خواهند بود اطلاعات خود را در این شبکه اجتماعی راحت‌تر و بیشتر از گذشته کنترل کنند. فیسبوک ابزار جدیدی را معرفی کرده که به کاربر امکان انتقال اطلاعاتش از فیسبوک به دیگر پتلفرم‌ها را می‌دهد.

این ویژگی به کاربر این امکان را می‌دهد که عکس‌ها و ویدیوهای اکانت فیسبوک خود را به یک سرویس آنلاین دیگر منتقل کند. در حال حاضر سرویس «گوگل فوتوز» از این ابزار پشتیبانی می‌کند. ابزار جدید فیسبوک بخشی از قرارداد «Data Transfer Project» است که بین فیسبوک، گوگل و توییتر عقد شده و هدف از آن انتقال سریع اطلاعات بین این سه پلتفرم است.

فیسبوک شدیدا تلاش می‌کند تا با این طرز تفکر کاربران که «فیسبوک اهمیتی به حریم خصوصی نمی‌دهد» مبارزه کند و همچنین خیلی زود خودش را با قوانین جدید انتقال داده‌ها که به زودی تصویب می‌شود، وفق دهد.

سه سناتور آمریکایی اخیرا لایحه‌ای را تقدیم سنا کردند که در آن شبکه‌های اجتماعی موظف می‌شوند امکان انتقال آسان اطلاعات بین پلتفرم‌های مختلف را برای کاربران فراهم کنند. سال گذشته اینستاگرام که البته به فیسبوک تعلق دارد نیز اعلام کرد کاربران می‌توانند اطلاعات خود را از این شبکه اجتماعی به‌طور کامل منتقل کنند.

ابزار ترانسفر تصاویر و ویدیوهای فیسبوک قرار است ابتدا برای کاربران کشور ایرلند عرضه شود و در نیمه اول سال 2020 نیز در دسترس تمامی کاربران سراسر دنیا قرار گیرد.

itiran
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,747
لایک‌ها
14,008
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️
بالا