برگزیده های پرشین تولز

اتصال درگاه پرداخت در گراویتی فرم

sadeght

Registered User
تاریخ عضویت
3 جولای 2013
نوشته‌ها
231
لایک‌ها
35
connect-payment-gateway-gravity-forms.jpg

افزونه حرفه ای گراویتی فرم جزو یکی از بهترین پلاگین های وردپرس بوده که می توانید هر نوع فرمی که بخواهید بسازید. مثلا قصد دارید فرم تماس با ما، استخدام، همکاری با ما، ایجاد کنید که با افزونه گرویتی فرم امکان پذیر می باشد. در این مطلب جامع قصد داریم اتصال درگاه پرداخت در گراویتی فرم را آموزش داده و درگاه واسط ایرانی و برتر را معرفی، و به نقد و بررسی آنها بپردازیم.

چرا از درگاه های واسط ایرانی استفاده کنیم
کسب و کارهای اینترنتی برای ارائه پرداخت بانکی آنلاین، نیازمند دریافت و اتصال به درگاه پرداخت اینترنتی می باشند تا مشتریان بتوانند به راحتی با استفاده از کارت های عضو شتاب پرداختشان را در کمتر از چند دقیقه انجام دهند.

از مزایا و ویژگی های درگاه واسط ایرانی می توان به این موارد اشاره کرد:
  • عدم نیاز به اخذ نماد اعتماد الکترونیکی و فرآیند پیگیری
  • عدم پرداخت هزینه
  • ارسال سریع مدارک مورد نیاز و تایید در کمتر از یک روز
  • پشتیبانی و پاسخگویی مناسب
  • دریافت درگاه برای تعداد نامحدود سایت
  • اتصال راحت و سریع به درگاه با مستندات ارائه شده

مراحل دریافت درگاه واسط برای وب سایت
قبل از اتصال به درگاه پرداخت واسط مورد نظر، توجه داشته باشید که ابتدا در سایت درگاه پرداخت موردنظرتان عضو شده و سپس مدارک را تکمیل و منتظر تایید باشید، سپس وب سایتی که فعال است را ارسال، و برای دریافت کد API صبر می کنید، در صورتی که سایت شما مغایرت با قوانین نداشته باشد مورد تایید قرار گرفته و می توانید از درگاه واسط استفاده کنید.

معرفی و نصب درگاه پرداخت برای افزونه گراویتی فرم
در این بخش درگاه های واسط ایرانی و معتبر را معرفی می کنیم تا بتوانید بهترین و مناسب ترین درگاه از لحاظ خدمات، پشتیبانی و کیفیت و تسویه حساب به موقع انتخاب کنید و سریع و آسان افزونه درگاه پرداخت واسط را به افزونه فرم ساز گراویتی فرم متصل کنید.


برای مشاهده مطلب + راهنما و دانلود افزونه پرداخت با گراویتی فرم اینجا کلیک کنید...
 
Last edited:
بالا