• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

اتوماسیون فروش رستوران و فست فود اف جی آریا (شرکت فن آور گستر آریا)

KaSa

Registered User
تاریخ عضویت
5 می 2009
نوشته‌ها
185
لایک‌ها
3
محل سکونت
Iran
با سلام خدمت دوستان، چند هفته ای بود که برای فست فودم دنباله تحقیق و بررسی برای خرید یه نرم افزار فروش بود که تا نهایتا با پیشنهاد خوبی که کارشناس فروش این شرکت مبتنی بر فروش با تخفیف مناسب و خدمات متمایزش این شرکت به من داد راضی به خرید این نرم افزار شدم، جدا از رزومه خوبی که این نرم افزار و شرکت داشت، تیم فروش این شرکت هم بسیار قوی عمل میکنه ، همه این ها باعث شد که از خریدم از این شرکت راضی باشم، غیر از نرم افزار یک کشوی پول و یک پرینتر حرارتی هم ازین شرکت تهیه کردم که قیمتش بالاتر از بازار بود ولی اطمینان دادن کارشناس فروش این شرکت بابت پشتیبانی و خدمات پس از فروش باعث شد که این کار رو بکنم، زیاد سرتون رو درد نمیارم، خلاصه حالا میخوام از مزایا و معایب این نرم افزار براتون بنویسم تا اگر بقیه دوستان خواستن ازین نرم افزار استفاده کنن، انتخاب درستی داشته باشن، از دوستان هم اگر کسی هست که تجربه استفاده ازین نرم افزار رو داره خوشحال میشم کمک کنه و اطلاعاتمون رو به اشتراک برای همگی اعضا بزاریم
 

KaSa

Registered User
تاریخ عضویت
5 می 2009
نوشته‌ها
185
لایک‌ها
3
محل سکونت
Iran
اولین چیزی که بعد از قرار داد برام جالب بود، نحوه نصب نرم افزار بود، که کیسی که میخواستم برای این نرم افزار استفاده کنم رو ازم گرفتن و فردای اون روز بهم تحویل دادن، حتی یک سی دی یا دی وی دی اینستالر هم بهم ندادن و فایلهای نرم افزارهاشون رو کپی کرده بودن تو درایو D من، که بنظرم خیلی غیر حرفه ای اومد این کار، بعد از اجرا رنگ بندی و ترکیب رنگها و نوع فونت ها شدیدا تو ذوقم زد که اون هم بسیار زشت و غیر حرفه ای بود، و جالب تر اینکه متوجه شدم نسخ ای که بمن فروختن و نصب کردن ورژن جدید این نرم افزار هستش و مثلا باگهای نسخه های قبلی رو نداره، ولی خیلی زود متوجه شدم که همونطور که تو ایران چیزی بنام نسخه الفا و بتا وجود نداره و مشتریهای بدبخت مثل من نقش تستر ها رو برای چنین شرکتهایی دارن، نسخه ی من هم پر از باگ هستش ، البته بر خلاف نظر کارشناس فروش این شرکت که بسیار ادعا میکرد نرم افزارشون باگ نداره و اگر باگی پیدا کردم بهم جایزه میده.
 

prn

Registered User
تاریخ عضویت
23 اکتبر 2009
نوشته‌ها
1,832
لایک‌ها
2,791
داداش رستوران هلو برا شوما گذاشته بودن
 

KaSa

Registered User
تاریخ عضویت
5 می 2009
نوشته‌ها
185
لایک‌ها
3
محل سکونت
Iran
داداش رستوران هلو برا شوما گذاشته بودن
راستش نرم افزار رستوران هلو رو هم چک کرده بودم، ولی بیشتر قابلیهای حسابدرایه این نرم افزار برجسته بود و فقط هم بدرد رستوران میخورد
 

KaSa

Registered User
تاریخ عضویت
5 می 2009
نوشته‌ها
185
لایک‌ها
3
محل سکونت
Iran
خوب یه چیز که خیلی تاثیر گذار بود که این نرم افزار رو خریداری کنم این بود که فست فوت زنجیره ای بوف و دی هم از همین نرم افزار استفاده میکنن و جواب خودش رو پس داده مثلااااااااااااااااااا
 

KaSa

Registered User
تاریخ عضویت
5 می 2009
نوشته‌ها
185
لایک‌ها
3
محل سکونت
Iran
خوب ، از بحث نصب نرم افزار که بگذریم، میرسیم به نحوه کار با این اتوماسیون، راستش نحوه کار باش بد نیست و وقتی کمی باهاش کار میکنی بهش عادت میکنی، ولی بعضی جاها باگهای نرم افزار اذیتت میکنه، مثلا من تو فست فودم دلیوری ندارم، مشتریها فقط میتونن یا غذا بخورن، یا ببرن، اولین باگش این بود که اول از همه که مشتری میخواست سفارش بده باید ازش میپرسیدی که میخوره یا میبره، تا تو فاکتور قید بشه و آشپزخونه اشتباه نکنه، ولی اگه یادت میرفت که بپرسی و آخر همه میزدی که غذا رو میخواد ببره سیستم قبول نمیکرد و میزد که داخل سالن میخوره و این کلی برام درد سرساز شده بود، چون هم وجه بدی پیش مشتری داشت، هم آشپزخونه رو دچار مشکل میکرد، البته با کلی پیگیری و به این زنگ بزن و به اون زنگ بزن با راهنمایی یکی از کارشناسای فنی شرکت یه سری پارامترهارو تو دیتابیسشون تغییر دادم تا درست شد، جالب اینجاست که بازم همون کارشناس فروش شرکت میگفت که این باگ نیست و از نظر شما باگه نه ما!!!!
 

ipc110

Registered User
تاریخ عضویت
25 فوریه 2005
نوشته‌ها
1,345
لایک‌ها
52
محل سکونت
Tehran
راه حل مشکل شما اینه که شغلتو عوض کنی:D
 

prn

Registered User
تاریخ عضویت
23 اکتبر 2009
نوشته‌ها
1,832
لایک‌ها
2,791
یعنی چی برجسته بود !
من خودم تو نمایندگی هلو کار میکردم و اینو بگم که نرم افزار رستوران شاید یه سر و گردن بهتر از بعضی کدهای دیگه بود
 

KaSa

Registered User
تاریخ عضویت
5 می 2009
نوشته‌ها
185
لایک‌ها
3
محل سکونت
Iran
راه حل مشکل شما اینه که شغلتو عوض کنی:D

هاهاهاهاااااا، آره خوب، اینم میشه، ولی من تازه این فست فودو زدم و خیلی ازش راضیم، حالا چه کنیم؟ در ضمن این شغل دوم منه:happy:
 

KaSa

Registered User
تاریخ عضویت
5 می 2009
نوشته‌ها
185
لایک‌ها
3
محل سکونت
Iran
یعنی چی برجسته بود !
من خودم تو نمایندگی هلو کار میکردم و اینو بگم که نرم افزار رستوران شاید یه سر و گردن بهتر از بعضی کدهای دیگه بود

راستش رزومه ی این نرم افزار خیلی خوب و کامله، حدود 15 سال هم هست که از فروش ورژن اولیش میگذره و مثلا کلی از باگهاش برطرف شده، انصافا نرم افزار خوبیه، ولی آدم ازین زورش میاد که شده موش آزمایشگاه، یه ورژن جدید که مینویسن، همونو میدن به مشتری، تا کم کم باگهاش در بیاد، از طرف دیگه هم این زور داره که وقتی بهشون میگی نرم افزار مثلا فلان باگ رو داره با پررویی زیر بار نمیرن و میگن که از نظر شما باگه این قضیه....
در مورد هلو هم رفتم تو سایتش، اطلاع رسانیش کم و ضعیف بود، رزومه ی خاصی هم نداشت، کسی هم پیدا نکردم که داشته باشه و استفاده کرده باشه، شما خودت بودی باز ریسک میکردی؟؟؟
 

prn

Registered User
تاریخ عضویت
23 اکتبر 2009
نوشته‌ها
1,832
لایک‌ها
2,791
داداش نرم افزار مالی مگه کشکه .شرکتو رو سرش خراب میکنی اگه باگ داشته باشه.
شما زنگ میزدید به یه نمایندگی بعد میگفتید یه وقت برا من بزارید میخوام بیام نرم افزارو ببینم
 

KaSa

Registered User
تاریخ عضویت
5 می 2009
نوشته‌ها
185
لایک‌ها
3
محل سکونت
Iran
داداش نرم افزار مالی مگه کشکه .شرکتو رو سرش خراب میکنی اگه باگ داشته باشه.
شما زنگ میزدید به یه نمایندگی بعد میگفتید یه وقت برا من بزارید میخوام بیام نرم افزارو ببینم

آره خوب، ولی قبول کن با یه بار دیدن یه نرم افزار باگهاشو نمیشه کشید بیرون که، به هر حال اینجا ایرانه و انتظاری نمیشه داشت
 

prn

Registered User
تاریخ عضویت
23 اکتبر 2009
نوشته‌ها
1,832
لایک‌ها
2,791
حرف شما درست ولی باز میگم قبلش یه تاپیک میزدی بد نبود:دی
 

KaSa

Registered User
تاریخ عضویت
5 می 2009
نوشته‌ها
185
لایک‌ها
3
محل سکونت
Iran
حرف شما درست ولی باز میگم قبلش یه تاپیک میزدی بد نبود:دی
باور کنید خواستم یه تاپیک بزنم، ولی هر چی گشتم دیدم اصلا هیچ تاپیکی درین ضمینه وجود نداره، نه اینجا، نه تو فرومهای دیگه، انگار این قضیه چیز جدیدیه، واسه همین الان این کارو کردم که حداقل کسایی که میخوان ازین به بعد این نرم افزار و خرید کنن بدونن چطور نرم افزارو شرکتیه
 

KaSa

Registered User
تاریخ عضویت
5 می 2009
نوشته‌ها
185
لایک‌ها
3
محل سکونت
Iran
خوب ااگر از بحث نصبش بگذریم، وقتی برنامه رو باز میکنید واسه اولین بار، قست ورود نام کاربری جلو روتون باز میشه ، بعد از ورود، چیزی که به چشم مییاد اینه که ترکیب رنگها و رنگ بندی زیاد مناسب نیست و رنگها و رنگ و نوع فونت ها هارمونی با هم نداره، مطلب دیگه ای که باز تو ذوق آدم میزنه، اینه که وقتی میری تو راهنمای نرم افزار ، فایل راهنما برای ورژن قبلی این نرم افزار هست و قدیمیه.
 

mastan5

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 فوریه 2013
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
0
با سلام خدمت دوستان، چند هفته ای بود که برای فست فودم دنباله تحقیق و بررسی برای خرید یه نرم افزار فروش بود که تا نهایتا با پیشنهاد خوبی که کارشناس فروش این شرکت مبتنی بر فروش با تخفیف مناسب و خدمات متمایزش این شرکت به من داد راضی به خرید این نرم افزار شدم، جدا از رزومه خوبی که این نرم افزار و شرکت داشت، تیم فروش این شرکت هم بسیار قوی عمل میکنه ، همه این ها باعث شد که از خریدم از این شرکت راضی باشم، غیر از نرم افزار یک کشوی پول و یک پرینتر حرارتی هم ازین شرکت تهیه کردم که قیمتش بالاتر از بازار بود ولی اطمینان دادن کارشناس فروش این شرکت بابت پشتیبانی و خدمات پس از فروش باعث شد که این کار رو بکنم، زیاد سرتون رو درد نمیارم، خلاصه حالا میخوام از مزایا و معایب این نرم افزار براتون بنویسم تا اگر بقیه دوستان خواستن ازین نرم افزار استفاده کنن، انتخاب درستی داشته باشن، از دوستان هم اگر کسی هست که تجربه استفاده ازین نرم افزار رو داره خوشحال میشم کمک کنه و اطلاعاتمون رو به اشتراک برای همگی اعضا بزاریم

با سلام و احترام خدمت اين مشتر ي عزيز. هرچند حدود يك سالي از اين پست ميگذره ولي بعنوان يكي از كارشناسان بخش فني شركت فن آور گستر آريا وظيفم دونستم جواب بدم به اين انتقادات كه كاملا همراه ادب بوده و باز هم تشكر مي كنم از اين مشتري عزيز بابت گوشزد كردن بعضي موارد.
اما تو همين قسمت اول بايد در مورد پكيجي كه مشتري هاي عزيز از شركت آريا خريداري ميكنند عرض كنم درست است كه قيمت اين پكيج نسبت به بازار بالاتر است ولي در نظر داشته باشيد تمام محصولات ارائه شده داراي كارت گارانتي معتبر بوده (برخلاف گرانتي هاي رايج در بازار و كاملا غير واقعي). شركت آريا همواره در ارائه پشتيباني از محصولات سخت افزاري و يا نرم افزاري خود كمال همكاري را با مشتريان خود داشته است. محصولات تحت پوشش شركت آريا با گارانتي هاي معتبري چون مادايران ، آواژنگ ، فراسو و ... كار مي كند كه تماما با گارنتي هاي موجود در بازار متفاوت بوده و داراي كارت طلايي اين شركت ها مي باشد. همواره مسئولين فروش شركت آريا از مشتريان محترم خود تقاضا دارند كاملا از بازار آگاهي داشته باشند و بيش از 99% مشتريان اين محصولات را بعلت مواردي كه عرض كردم از خود شركت تهيه مي كنند و هر كدام ما بعنوان يك انسان عاقل مطمئن هستيم هيچ مشتري پول خود را به جوي آب نميسپارد.
پس در مورد قيمتي كه عرض كرده ايد بايد تجديد نظري داشته باشيد.
 

mastan5

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 فوریه 2013
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
0
اولین چیزی که بعد از قرار داد برام جالب بود، نحوه نصب نرم افزار بود، که کیسی که میخواستم برای این نرم افزار استفاده کنم رو ازم گرفتن و فردای اون روز بهم تحویل دادن، حتی یک سی دی یا دی وی دی اینستالر هم بهم ندادن و فایلهای نرم افزارهاشون رو کپی کرده بودن تو درایو D من، که بنظرم خیلی غیر حرفه ای اومد این کار، بعد از اجرا رنگ بندی و ترکیب رنگها و نوع فونت ها شدیدا تو ذوقم زد که اون هم بسیار زشت و غیر حرفه ای بود، و جالب تر اینکه متوجه شدم نسخ ای که بمن فروختن و نصب کردن ورژن جدید این نرم افزار هستش و مثلا باگهای نسخه های قبلی رو نداره، ولی خیلی زود متوجه شدم که همونطور که تو ایران چیزی بنام نسخه الفا و بتا وجود نداره و مشتریهای بدبخت مثل من نقش تستر ها رو برای چنین شرکتهایی دارن، نسخه ی من هم پر از باگ هستش ، البته بر خلاف نظر کارشناس فروش این شرکت که بسیار ادعا میکرد نرم افزارشون باگ نداره و اگر باگی پیدا کردم بهم جایزه میده.

اما در مورد مواردي كه در اين بخش فرموديد بايد عرض كنم پكيج كامل نرم افزار آريا همواره همراه كارشناسان فني شركت آريا قرار دارد و در صورت درخواست مشتري حتما به مشتري ارائه ميشود. اين پكيج نه تنها براي نصب نرم افزار ميباشد بلكه سي دي هاي راهنماي مورد نظر همان صنف نيز همراه آن ميباشد. اصولا بر اساس تجربه ايي كه ما داريم و طي 2 تا 4 ساعت آموزشي كه براي مشتريان محترم در نظر گرفته ميشود حتي مشتري نياز به بخش راهنماي سيستم پيدا نمي كنند. ضمن اينكه در صورت تقاضاي مجدد مشتري براي آموزش مجدد شركت خود را موظف مي داند به صورت رايگان اين كار را انجام دهد.

در مورد نسخه ي آلفا و بتايي كه فرموديد بايد خدمت خواننده هاي عزيز عرض كنم هيچ نسخه ي بتايي دست مشتريان جديد قرار نميگيرد و شركت آريا براي باگ گيري و رفع اشكال نه تنها در بخش نرم افزار هاي خود بلكه قبل از تست هر نوع سخت افزاري، نرم افزار ها و سخت افزارهاي جديد را تحت پوشش كارشناسان قديمي خود تست مي كند و يا با كمك تعدادي از مشتريان پركار (با حجم بالاي مشتري) و قديمي خود كه همواره به شركت آريا لطف داشته اند مورد آزمايش قرار ميدهد. بنابراين هيچگاه نرم افزاري تحت نام بتا به مشتريان جديد كه 100% خود انها مي توانند بالاترين سطح تبليغ براي شركت آريا باشند و اعتبار آريا از اعتبار مشتريان است (اين تنها يك شعار نيست كه ما در عمل بيش از 70 تا 80 درصد مشتريان جديدمان بر اساس عنايت مشتريان پيشينمان و بر اساس سفارش آنها بوده است.)
 

mastan5

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 فوریه 2013
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
0
خوب یه چیز که خیلی تاثیر گذار بود که این نرم افزار رو خریداری کنم این بود که فست فوت زنجیره ای بوف و دی هم از همین نرم افزار استفاده میکنن و جواب خودش رو پس داده مثلااااااااااااااااااا

نمونه هاي بارز و مشهور ديگري كه ميتونم مثال بزنم تو اين صنف فست فود و رستوران:
نارنجستان ها
رستوران مسلم بازار
هايلا ها
هايدا ها
رستوران ها و فست فودهاي ايتاليايي ژواني
رستوران كوه پايه
...
ما پيشنهادمون به تمامي مشتريان عزيز كه در آينده به خانواده آريا خواهند پويست تنها يك بار سر زدن و پرسيدن رضايت اين رستوران ها از شركت آرياست.
 

mastan5

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 فوریه 2013
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
0
خوب ، از بحث نصب نرم افزار که بگذریم، میرسیم به نحوه کار با این اتوماسیون، راستش نحوه کار باش بد نیست و وقتی کمی باهاش کار میکنی بهش عادت میکنی، ولی بعضی جاها باگهای نرم افزار اذیتت میکنه، مثلا من تو فست فودم دلیوری ندارم، مشتریها فقط میتونن یا غذا بخورن، یا ببرن، اولین باگش این بود که اول از همه که مشتری میخواست سفارش بده باید ازش میپرسیدی که میخوره یا میبره، تا تو فاکتور قید بشه و آشپزخونه اشتباه نکنه، ولی اگه یادت میرفت که بپرسی و آخر همه میزدی که غذا رو میخواد ببره سیستم قبول نمیکرد و میزد که داخل سالن میخوره و این کلی برام درد سرساز شده بود، چون هم وجه بدی پیش مشتری داشت، هم آشپزخونه رو دچار مشکل میکرد، البته با کلی پیگیری و به این زنگ بزن و به اون زنگ بزن با راهنمایی یکی از کارشناسای فنی شرکت یه سری پارامترهارو تو دیتابیسشون تغییر دادم تا درست شد، جالب اینجاست که بازم همون کارشناس فروش شرکت میگفت که این باگ نیست و از نظر شما باگه نه ما!!!!

اما در مورد باگ هايي كه فرموديد بايد عرض كنم هيچ نرم افزار بدون باگي وجود نداره و اگر كسي مدعيه اين مسئله باشه بايد گفت خيلي خيلي از سطح علمي پاييني برخوردار. هيچگاه هيچ كارشناس خبره ايي اعلام اين را نخواهد كرد كه نرم افزار ما باگ ندارد. همچنين كه بزرگترين شركت هاي دنيا هم حتي پس از ارائه نسخه ي اصلي چندين نسخه پچ و بروزرساني ها رو دارند. پس اين يك مسئله كاملا واضح هست كه هر نرم افزاري از هر جاي دنيا توليد بشود امكان ندارد كامل باشد و نقص هايي صد در صد خواهد داشت.
همچنين كه در اين 18 سال سابقه ي آريا بارها و بارها مواردي كه بسياري از آنها توسط مشتريان پيشنهاد داده شده به نرم افزار اضافه شده است.
بنابراين وجود باگ در سيستم يك مورد كاملا طبيعي ميباشد. و دليلي بر بد بودن نرم افزار نيست.
 
بالا