برگزیده های پرشین تولز

اثبات به صرفه نبودن خودروی دو گانه سوز ( زرنگی کارخونه های خودرو سازی)

orginalfilm

کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
27 آگوست 2006
نوشته‌ها
2,451
لایک‌ها
1,527
سن
43
محل سکونت
زير يه سقف
بابا چه مغز هایی تو پی تی کار میکنه ...

خوشمان آمد ... ای ول
 

استیل آذین

Registered User
تاریخ عضویت
17 آگوست 2007
نوشته‌ها
155
لایک‌ها
5
من که از اولش به عالم و آدم گفتم نرین ماشینتونو گازی کنید. فکرشو بکنید سهمیه ماشین دوگانه سوز ماهانه در حدود 30 لیتر هست اما سهمیه بنزینی 20 لیتر هم بیشتر شد.وقتی به مراکز مجاز مراجعه می کنی و میگی مصرف بنزینت بالاست میگن این ماشین برای استفاده از بنزین سوپر ساخته شده. وقتی یک موتوری برای استفاده از بنزین سوپر ساخته میشه و با بنزین معمولی بازهد اون کم میشه چطور انتظار دارین که با گاز هم به همون خوبی کار کنه.
 

mahdi_1200

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 آگوست 2005
نوشته‌ها
63
لایک‌ها
0
محل سکونت
On the world
من که از اولش به عالم و آدم گفتم نرین ماشینتونو گازی کنید. فکرشو بکنید سهمیه ماشین دوگانه سوز ماهانه در حدود 30 لیتر هست اما سهمیه بنزینی 20 لیتر هم بیشتر شد.وقتی به مراکز مجاز مراجعه می کنی و میگی مصرف بنزینت بالاست میگن این ماشین برای استفاده از بنزین سوپر ساخته شده. وقتی یک موتوری برای استفاده از بنزین سوپر ساخته میشه و با بنزین معمولی بازهد اون کم میشه چطور انتظار دارین که با گاز هم به همون خوبی کار کنه.

سهمیه بنزین سواریهای دوگانه سوز هم همان 120 لیتر در ماه است. فرقی با بنزین سوزه نداره.

فقط سهمیه تاکسی های بنزین سوز 700 لیتره و سهمیه تاکسی های دوگانه سوز 400 لیتر است.
غیر از این مورد ، سهمیه کل اتومبیل های دوگانه سوز (اعم از سواری وانت و ... ) با سهمیه تک سوز ها برابر است.
 
بالا