برگزیده های پرشین تولز

اجاره ماشین در کیش

Elnaz01

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2017
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
سن
33
بدون شک یکی از بهترین تفریحات گردشگران در جزیره کیش، اجاره اتومبیل‌هایی‌ست که اکثراً از معروف‌ترین و گران‌قیمت‌ترین برندهای روز جهان هستند و شاید عده‌ای برای اولین بار است که آن اتومبیل‌ها را در واقعیت به چشم می‌بینند. اتومبیل‌هایی رنگارنگ و خوش‌خط‌ وخال که می‌توانند تجربه جالب و نویی را در جزیره شگفت‌انگیز ایرانی برایتان به ارمغان بیاورند. مخصوصاً اگر با این اتومبیل‌ها در جاده‌های خالی و عریضی نظیر جاده‌های کیش رانندگی کنید، شاید بتوانید یکی از بهترین تجارب رانندگی‌تان را رقم بزنید. البته این تجربه هزینه‌ها و شرایطی را به همراه دارد که به بررسی چند مورد از آن‌ها می‌پردازیم.
kish-car-rental.jpg

اول این‌که شاید هزینه بعضی از مدل‌ها و برندهای خاص برای یک رانندگی بیست و چهار ساعته اندکی غیرقابل باور باشد؛ اما تعجب نکنید! شما سوار اتومبیلی خواهید شد که تنها ۴۰۰ نسخه دیگر از آن در کره خاکی موجود است! البته برای کسانی که از ارزش واقعی این تجربه آگاهند، این هزینه می‌تواند کاملاً منطقی به نظر برسد و شاید کسانی حاضر باشند مبالغ بیشتری را هم برای رسیدن به این مهم خرج کنند. با این حال اتومبیل‌های ارزان‌تری هم برای یک تجربه مناسب در دسترس خواهد بود!

مورد بعدی قوانین سفت و سختی‌ست که پلیس راهنمایی و رانندگی جزیره کیش بر رفتار رانندگان وضع کرده است و به کمک دوربین‌های کنترل سرعت و ادوات کامل الکترونیکی و انسانی، بر رفتارهای ترافیکی رانندگان نظارت می‌کند. پس اگر از اتومبیل‌های سریع و گران‌قیمت جزیره کیش استفاده می‌کنید، کاملاً حواستان را جمع کنید؛ چرا که هزینه‌ جریمه‌های سرسام‌آور سرعت غیرمجاز بر عهده شما خواهد بود.

مورد بعدی مدارکی‌ست که برای کرایه ماشین در کیش به آن‌ها احتیاج دارید؛ کارت ملی، گواهینامه و یک فقره چک ضمانت که در قبال کرایه یک اتومبیل چند صد میلیونی باید در اختیار شرکت کرایه‌دهنده اتومبیل بگذارید! پس اگر قصد کرایه اتومبیل دارید، حتماً دسته‌چک‌تان را به همراه داشته باشید. البته فرض را بر این می‌گذاریم که گواهینامه و کارت ملی‌تان را برای اجاره سوئیت در کیش به همراه دارید!

موارد دیگری نظیر باک‌های بنزین این غول‌های پرتوان هم مطرح است که واقعاً در درجه چندم اهمیت قرار می‌گیرد؛ چون حتی با کارت بنزین خودتان هم می‌توانید از دو پمپ‌بنزین واقع در دو سوی جزیره اسرارآمیز شکم آن‌ غول‌ها را سیر کنید… و مواردی دیگر که به آسانی از سوی مشتریان این پدیده‌ها پذیرفته می‌شوند! سالیان سفر در تورهای کیش همراهانش را به بهترین مؤسسات کرایه اتومبیل در کیش راهنمایی خواهد کرد.
 
بالا