برگزیده های پرشین تولز

احتمال لغو قرعه کشی گرین کارت در آمریکا

esfandiyar2002

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
5 آپریل 2004
نوشته‌ها
8,484
لایک‌ها
7
محل سکونت
TABRIZ
برخی از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا اخیرا با تنظیم لایحه ای بدنبال خاتمه برنامه قرعه کشی سالانه گرین کارت (کارت اقامت دائم) هستند. دولت آمریکا همه ساله و از طریق قرعه کشی به پنچاه هزار نفر در سراسر دنیا کارت اقامت اعطا می کند. این قانون مشمول شهروندان کشورهایی می شود که سالانه کمتر از پنچاه هزار مهاجر به آمریکا دارند.
اما به تازگی کمیته فرعی مهاجرت و امنیت مرزهای مجلس نمایندگان آمریکا لایحه اچ آر 1219 را تنظیم نموده است که در صورت تصویب نهایی کنگره به این قانون پانزده ساله خاتمه داده می شود.

رابرت گودلات عضو جمهوریخواه کنگره آمریکا از ایالت ویرجینیا قرعه کشی گرین کارت را غیرمنصفانه دانست و گفت: "همه ساله پنجاه هزار نفر بدون هیچ دلیل مشروعی کارت اقامت می گیرند." حامیان این لایحه همچنین نسبت به مسائل امنیتی و احتمال سوء استفاده تروریست ها از این قرعه کشی ابراز نگرانی کرده اند.

لایحه مشابهی در سال 2004 در کمیته قضایی مجلس نمایندگان تنظیم شد اما هرگز به رای مجلس نمایندگان گذارده نشد. با توجه به این که لایحه اخیر از حامیان بیشتری برخوردار است احتمال تصویب آن بیشتر می باشد.

مطابق قوانین آمریکا هر لایحه ای باید به تصویب هر دو مجلس نمایندگان و سنا برسد. اما بنظر نمی رسد که سنای آمریکا لایحه ای مبنی بر خاتمه دادن به قرعه کشی گرین کارت در دست بررسی داشته باشد.

سناتور بیل فریست **** اکثریت سنا اخیرا اعلام کرد که قوانین مربوط به مهاجرت تا پیش از سال 2006 مورد بررسی قرار نخواهند گرفت.
 

SiahSepid

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
20 آگوست 2003
نوشته‌ها
895
لایک‌ها
9
خدا رو شکر یکی از راههای فرار مغزها داره بسته میشه :D
 

astm1834

Registered User
تاریخ عضویت
5 مارس 2005
نوشته‌ها
1,217
لایک‌ها
16
محل سکونت
_ _ _
به نقل از bachemazloom :
خدا رو شکر یکی از راههای فرار مغزها داره بسته میشه :D
:lol: :lol: :lol:.....:D ....
41.GIF
.....
63.GIF
 
بالا